Понеділок, 9 вересня 2013, 10:14
Нова книга львівського політолога Юрія Шведи "Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту" вийшла у Львові.
Книга вийшла друком у видавництві Львівського національного університету імені Івана Франка.
Вона розглядає теоретичні та практичні аспекти організації та проведення виборчої кампанії.
"Розкрито суть, складові, етапи та ресурси виборчої кампанії, основи електорального (виборчого) маркетингу і менеджменту, виборчої комунікації та виборчої поведінки, і міджелогії та іміджмейкінгу, електорального косультування. Детально проаналізовано виборчі стратегеми та технології", - йдеться в анотації до книги.
Книга призначена для студентів вишів спеціальності "Політологія", інших гуманітарних спеціальностей, аспіратнів і викладачів, державних службовців, політичних діячів, літерідва партійних організацій, менеджерів та учасників виборчих кампаній - усіх, хто цікавиться політикою.
Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram
Підтримай журналістів ІА Варіанти
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.
Продовжуючи переглядати varianty.lviv.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом , і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності. Зрозуміло