Новини

Транспорт

Залізничні колії до впровадження швидкісного руху готові – Укрзалізниця

Залізничні колії до впровадження швидкісного руху готові – Укрзалізниця

areny.lviv.ua

Залізничні колії до впровадження швидкісного руху готові – Укрзалізниця

Четвер, 10 травня 2012, 16:45

Укрзалізниця завершує підготовку залізничного полотна до впровадження прискореного руху пасажирських поїздів між містами, що будуть приймати Євро-2012 Львів – Київ – Харків – Донецьк. Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

Залишилося виконати менше 5% робіт, які будуть закінчені до 25 травня 2012 року, – повідомив начальник Головного управління колійного господарства Укрзалізниці Євген Юрковський.

У рамках підготовки швидкісного пасажирського коридору Львів – Київ – Харків – Донецьк, основні роботи були розгорнуті на напрямку між Львовом, Києвом та Донецьком, експлуатаційна довжина якого складає 1307 км, а розгорнута (враховуючи станції, другі колії та інше) – 2227 км. У 2010 році був проведений аналіз даного напрямку, на основі якого складені плани, графік та виділені ресурси для робіт на 2011 – 2012 роки.

«У минулому році були виконані основні найскладніші роботи. Зокрема, здійснена модернізація 390 км колій, які були вже непридатними. На таких ділянках повністю знімалась рейко-шпальна решітка та укладалися нові матеріали за новими технологіями. Наприклад, щебінь практично не вигортається на бік – близько 70% його укладається в колію. Також проведений великий обсяг робіт із капітального ремонту колії – це коли укладаються в колію матеріали, котрі пройшли відповідний ремонт. Також проведені роботи із середнього ремонту колії, комплексно-оздоровчого ремонту, заміни стрілочних переводів, виправлення стрілочних переводів, заміни рейок новими», – розповів Євген Юрковський.

Він підкреслив, що При виконанні реконструкції напрямку прискореного руху також були впроваджені нові технології, конструкції та матеріали верхньої будови колії. Зокрема, укладено 465 комплектів на 49 станціях безстикових стрілочних переводів проекту Дн345, які дають змогу підвищити швидкість руху поїздів по станції до 140 км/год., – підкреслив Є. Юрковський. Облаштовані безстикові колії довжиною в перегін для створення так званої «оксамитової колії» – 1,7 тис. км.

Загальна вартість виконаних робіт склала 3,07 млрд. грн.

Для зменшення динамічної дії рухомого складу на залізничну колію і забезпечення комфортабельності їзди пасажирів в кривих ділянках, а їх на напрямку Львів – Київ – Донецьк – 585,5 км, що складає 26,3% від розгорнутої довжини, проектні організації провели перерахунки параметрів кривих ділянок відповідно до проектних швидкостей руху.

Так на 319 кривих ділянках здійснено перевлаштування. За максимально допустимими нормами була підвищена зовнішня рейка і таким чином забезпечена безпека при різких поворотах поїздів на великій швидкості.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.