Байкери хейтять стрітрейсерів

Байкери хейтять стрітрейсерів

Юрко Кардашевський,  17 червня 2013

На українських автошляхах ніяк не можуть розминутися автомобілі та мотоцикли.

Автомобілісти звинувачують байкерів у перевищенні швидкості, а байкери щодня ризикують через водіїв, які змінюють смугу руху без покажчиків поворотів і вилітають з другорядної дороги на головну.

Мотобратство не таке войовниче як чотириколісні. Автомобілісти щодня на зло підрізають тих, хто помилився на дорозі, роблять автопідстави з метою наживи, б'ють один одному машини та пики.

Минулоріч, трапився випадок, коли водій джипа з криком: "Куди їдете, лохи?", спеціально збив учасника мотоколони.

І ці люди кажуть, що мотоциклісти нахабно ведуть себе на дорозі. А дружба між автовласниками у соцмережах, часто така ж, як і вчинки на дорозі: “тазодрочер!”, “субараст!” “лох на кредитному "лохані", дебіл на "диво анусі" і т.д. І образи не обмежуються коментарями у соцмережах. "Сракери" починають доводити в кого справді "валяща" машина і роблять це, зазвичай, на дорогах загального користування.

Хіба що на сайті drive2.ru ще якось можна побачити авто-мото дружбу, але й там товаришують "по категоріях": ЖДМмівці з ЖДМмівцями (шанувальники японських авто з правим кермом), джипери з джиперами і так далі.

Значна частка байкерів також має і автомобілі, але там їх стиль кермування стає більш врівноваженим. "Бойовий дух" чи інструктаж неуважних водіїв також не проявляється. Причина того – у відчутті не в своїй тарілці.

Нехай вибачають ті чотириколісні товариші, кого "підписали" у ряди автомудаків. Як би ми не лаяли автомобілістів, вони бувають часто бувають поряднішими за водіїв-мотоциклістів.

Милі водії часто вибігають з автомобіля та переводять бабусь через дороги, допомагають інвалідам, закривають злючки сусідських бензобаків у заторах і роблять ще багато направду добрих вчинків.

 

Як кажуть коментарі на ютубах, на таких людях і тримається світ.

Є і мотомудаки, які лякають пішоходів, їздять п'яні та такі ж мстиві як автомобілісти. Але свідомі байкери роблять зауваження таким оленям.

 

Хоча стосовно помсти, мотоциклістів можна більше зрозуміти, ніж водіїв автомобілів. У небезпечних ситуаціях на кону стоїть не лакофарбове покриття чи зіпсований день, а здоров'я чи навіть життя.

 

У Львові є декілька мотоспільнот, але тут ніхто ні з ким не воює. Якщо є неприязнь, то учасників "ворожого" клубу просто ігнорують, а саме не запрошують на мотоподії. У Львові активно існують такі мотоспільноти: Lions MC, Hooligans, Free Biker Lviv, LX (Львівська десятка) та Galicia MC.

Одні подорожують світом, інші через фінансову неспроможність обкатують лише українські автошляхи, ще інші – просто використовують мотоцикл у повсякденному житі, а на подорожі банально бракує часу. І в цей момент їх об'єднує один факт, пересуваючись, байкери постійно ризикують.

Байкери теж швидко їздять вулицями, але не для того аби комусь довести, що його мотоцикл кращий за інший, чи показати свої великі яйця, а тому що мототехніка швидша та більш маневрена. То ж ця швидкість помітна лише збоку. І тому дуже добре, що зазвичай спрацьовує інстинкт самозбереження.

Неважко уявити, якими можуть бути для водія наслідки від "крешу" на швидкості 80 кілометрів за годину на автомобілі та на мотоциклі.

Тому й багато хто вважає мотоциклістів дикунами, психами, напівфабрикатами для моргу, людьми, які не можуть дозволити автомобіля. Насправді ж, це фанати. В них зазвичай є і автомобілі, але байкери почувають себе в них наче у клітці.

Для цих людей життя без мотоцикла, як горілка без пива досвідченому алконавтові.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.