Загалом сегмент ринку фасованого цементу в Україні складає 60%, з яких понад 30% фасується не виробниками, - повідомив він.
Такими є дані маркетингового дослідження, проведеного компанією GFK на замовлення «Укрцементу». «Якщо бути точним, то дослідження показало, що фальсифікат на ринку фасованого цементу складає 32%», – додав Машаду.
Для порівняння, у Польщі ця частка складає 2-3%, попри це польські цементники вважають проблему боротьби з контрафактним цементом головною.
Машаду наголосив, що виробники цементу в Україні розпочали кампанію проти фальсифікату, адже останній становить загрозу безпеки життю людей.
Машаду уточнив, що є різні види фальшування цементної продукції. Серед них: недовантаження мішків, підміна марок цементу, додавання високодисперсних суміші для збільшення обсягу, використання відомих торгових марок.