Книга вийшла друком у видавництві Львівського національного університету імені Івана Франка.
Вона розглядає теоретичні та практичні аспекти організації та проведення виборчої кампанії.
"Розкрито суть, складові, етапи та ресурси виборчої кампанії, основи електорального (виборчого) маркетингу і менеджменту, виборчої комунікації та виборчої поведінки, і міджелогії та іміджмейкінгу, електорального косультування. Детально проаналізовано виборчі стратегеми та технології", - йдеться в анотації до книги.
Книга призначена для студентів вишів спеціальності "Політологія", інших гуманітарних спеціальностей, аспіратнів і викладачів, державних службовців, політичних діячів, літерідва партійних організацій, менеджерів та учасників виборчих кампаній - усіх, хто цікавиться політикою.