Новини

ПАТ «ОКСІ БАНК»

Соціум

azurworld-rossia.ru

Вівторок, 8 жовтня 2013, 11:34

Львівські астрофізики запрошують на День відкритих дверей в обсерваторію

У середу, 9 жовтня, з 19:00 до 23:00 в астрономічній обсерваторії ЛНУ ім. Івана Франка (вул. Кирила і Мефодія, 8) відбудеться День відкритих дверей «Нічне небо жовтня».

Про це Варіантам повідомили представники осередку EPS Young Minds  у Львові, які є організаторами акції.

За словами астрофізиків, саме цього дня найкращий час для спостереження нічного неба.

Зокрема через телескоп обсерваторії можна буде побачити Венеру і молодий Місяць, скупчення зір та туманність Андромеди.

У межах проекту заходу відбудеться перегляд тематичних короткометражних фільмів і також буде нагода поспілкуватися з астрофізиками про те, що відбувається у Всесвіті.

Акція організована львівським осередком Young Minds Європейського фізичного товариства та астрономічною обсерваторією ЛНУ ім. І. Франка і відбудеться за підтримки Інституту фізики конденсованих систем НАН України та фізичного факультету ЛНУ ім. Ів. Франка.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.