Новини

Політика

Львівська облрада відвалила 400 тис. грн. для ЗМІ у 2013 році

Львівська облрада відвалила 400 тис. грн. для ЗМІ у 2013 році

blogosphere.com.ua

Львівська облрада відвалила 400 тис. грн. для ЗМІ у 2013 році

Вівторок, 14 січня 2014, 15:59

Львівська обласна рада уклала у 2013 році угод/договорів із засобами масової інформації на 391,6 тис. грн.

Про це інформують Наші гроші.Львів.

Інформацію видання отримало у відповідь на надісланій облраді запит щодо закупівель без проведення тендеру.

Найбільше коштів отримала Львівська обласніа ТРК за трансляції сесій — 196,6 тис. грн.

Ще 50 тисяч гривень за інформаційні послуги отримало радіо “Незалежність”, власниками якого є Соломія та Марія Чудики (96%) та Володимир Парубій (4%), директор ГО "Інститут національної пам’яті", екс-депутат Львівської облради і батько народного депутата Андрія Парубія.

Телеканал Петра Димінського ZIK отримав трішки менше, 44,6 тис. грн за прямий ефір сесії.

Інші медіа поділили між собою ще сто тисяч. Зокрема, третина з них дісталася ТОВ "Престайм.ком.юа" (сайт "Вголос"), яке контролюється ВО "Свобода". Офіційним власником сайту є Володимир Андрусів.

Детальний перелік, згідно з угодами 2013 року:

ЗМІ

Послуга

Сума, грн

Львівська обласна телерадіокомпанія

Трансляція сесії

196641,2

ТОВ “Радіоінформаційний центр “Незалежність”

Інформаційні послуги

50000

ТОВ ТРК “Міст ТБ”

Розміщення в прямому ефірі трансляції сесії

44647,65

ТОВ “Престайм.ком.юа”

Інформаційні послуги

33060

ТОВ “За вільну Україну плюс”

Розміщення інформації в газеті

26262,8

ТОВ “НТА — Медіа Продакшн”

Відеоінформаційні послуги

21000

ПП “НТА — незалежне телевізійне агенство”

Відеоінформаційні послуги

20000

ЗАГАЛОМ

 

391611,65

 

Про медійні витрати облради у 2012 році дивіться тут. Загальна сума становила 338,7 тис. грн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.