Новини

Економіка

хліб

хліб

schyrec.com

«Концерн Хлібпром» презентував нову торгову марку – «Живий злак»

Вівторок, 13 травня 2014, 16:48

В травні «Концерн Хлібпром» вивів на ринок торгову марку «Живий злак». 

Про це повідомила прес-служба ПАТ "Хлібпром".

Особливістю продуктів під новим брендом є технологія виробництва на натуральних заквасках, завдяки якій хліб додатково збагачується поживними мікроелементами.

«Продуктова політика «Хлібпрому» – це збереження найкращих традицій випікання корисного продукту, – розповідає директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Янишівська. – І хоч робота з заквасками не нова для нас технологія, ми вирішили, що вона заслуговує окремої уваги.

Виготовлення хліба на заквасках не лише надає продукту неповторного смаку та аромату, а й природнім шляхом продовжує термін його свіжості. До хлібу, виробленого таким способом, ми додали сухофруктів, горіхів і таким чином розширили палітру смаків для вибагливих споживачів.

Цільова аудиторія бренду – люди, які поділяють думку, що сучасний продукт має взяти від природи найцінніше. Це раціональні покупці, які більше за інших дбають про здоровий раціон, звертають увагу на виробника продукції та склад виробу».

Як розповіли в компанії, кожен різновид хліба має свою унікальну користь за рахунок смачних інгредієнтів. Наприклад, відомо, що йогурт сприяє засвоєнню в організмі калію та фосфору, фундук покращує роботу головного мозку, а сухофрукти служать джерелом незамінних вітамінів і мінералів.

Перші продукти асортиментної лінійки – хліб «Фінський заварний», «Фінський заварний з сухофруктами», «Житній з горіхами» та «Хліб Йогуртовий» можна придбати вже в усіх великих торгових мережах Львова за ціною від 8 до 13 грн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.