Новини

Соціум

школярі

школярі

telegraph.co.uk

За п'ять років на Львівщині кількість школярів зменшилась на 2.8% - до 256,2 тис.осіб

П'ятниця, 21 листопада 2014, 16:10

За останні п’ять років кількість учнів загальноосвітніх навчальних закладів Львівщини зменшилась на 7,3 тис. осіб, або на 2,8%.

Про це повідомило Головне управління держстату у Львівській області.

На початок 2014/15 навчального року у Львівській області функціонувало 1399 загальноосвітніх навчальних закладів, у яких навчалося 256,2 тис. Учнів, в той час, як на початок попереднього навчального року, відповідно, - 1410 закладів та 254,5 тис. учнів.

Серед закладів нового типу – 20 гімназій, 9 ліцеїв з чисельністю учнів відповідно 8,4 тис. та 1,7 тис. Із загальної кількості закладів – 13 приватних, у яких навчалося 955 учнів.

Зменшилася кількість учнів, які навчаються у другу зміну. На початок 2014/15 навчального року в області діяли 38 денних загальноосвітніх навчальних закладів (2,7% від загальної кількості) з навчанням у дві зміни, в яких навчалося у другу зміну 3,1 тис. учнів (1,2%), у попередньому навчальному році – відповідно 44 школи та 3,5 тис. учнів.

Для молоді, що не має можливості навчатися вдень, у Львівській області працюють 7 вечірніх шкіл та класи (групи) з вечірньою (змінною) і заочною формами навчання при денних школах. Кількість учнів зазначених закладів становить 1,5 тис. осіб.

Навчанням дітей у загальноосвітніх навчальних закладах області, як і у попередньому році, займались 36,2 тис. вчителів. У міській місцевості передають свої знання дітям 17,6 тис., у сільській – 18,6 тис. учителів.
У 2014 році випускниками, які закінчили загальноосвітні навчальні заклади ІІ ступеня, стали 23,8 тис. осіб, заклади ІІІ ступеня закінчили 15,9 тис. учнів.

Для вступу у вищі навчальні заклади у 2014 році пройшли зовнішнє незалежне оцінювання 12,5 тис. осіб, (78,3% від кількості випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2014 року), у 2013 році – 13,6 тис. осіб (79,1%).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.