Новини

Соціум

смартфони

смартфони

shantel.com.ua

Українці почали частіше користуватися онлайн-можливостями смартфонів

Понеділок, 20 липня 2015, 13:12

28% власників смартфонів використовують мобільний пошук як мінімум раз в тиждень, а 22% – дивляться онлайн відео.

Український офіс Google представив результати дослідження TNS Infratest, яке моніторило поведінку український користувачів в інтернеті, повідомляє AIN.

Полностью результаты исследования можно посмотреть на сайте Consumer Barometer. 

За результатами дослідження, в 2015 році на одного українця приходиться 1,1 пристрій підключений до інтернету. Цей показник на 57% вищий, ніж в 2013 році.

Також виросла кількість корстувачів сучасними мобільними пристроями: 10% людей користуються планшетами, а 28% смартфонами (проти 7 та 24 відсотків відповідно, в минулому році)

Користувачі почали частіше використовувати свою смартфони для інтернет-пошуку. Так 28% власників смартфонів щонайменше раз в тиждень використовують мобільний пошук, 22% – дивляться онлайн відео, а 7% шукають інформацію про товари саме через смартфон.

Найпопулярніші категорії пошуку – інформацію про готелі (92% випадків).

Також популярна інформація про кредити та міжміський траспорт.

При пошуку інформації про локальні комерційні компанії, користувачів цікавлять ціни (67%), години роботи (42%), наявність конкретного товару чи послуги в локації (40%), точна адреса установи (33%), рекомендації та відгуки (32%), контактна інформації (29%).

Цього року доля українців, яка здійснює покупки в інтернет, виросла до 36% і досягла рівня решти країн Східної та Центральної Європи.

Серед української онлайн аудиторії росте популярність відео. Близько 34% опитаниї зізналися, що дивляться онлайн-відео щодня, 27% – щотижня, 10% – раз в місяць.

Близько 73% власників смартфонів – регулярні глядачі онлайн-відео.

В ході дослідження TNS Infratest опитала понад 150 000 респондентів в 56 країнах світу.

В Україні дослідження проводилося з січня по березень 2015 року, вибірка - 1000 респондентів у віці 16+ для Connected Consumer Study; і в період з листопада 2014 по лютий 2015 року, вибірка — 3000 респондентів віком 16+ для Consumer Barometer Survey.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.