П'ятниця, 7 серпня 2015, 16:44
Держгеокадастр
Електронною послугою замовлення витягу про земельну ділянку за перший місяць скористалися 780 українців.
Про це повідомила прес-служба Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
За перший місяць після запуску електронної послуги Держгеокадастру "Замовлення витягу з Державного земельного кадастру" сервісом скористалися 780 громадян.
Обробка заявки займає в середньому добу.
"Сервіс доступний по всій території України, тож принцип екстериторіальності діє, що і було основною нашою метою", – заявив голова Держгеокадастру Максим Мартинюк.
Серед елементів, які потребують вдосконалення, – робота front office.
Також спеціалісти Держгеокадастру проаналізували структуру відмов у наданні витягів. Найбільша їх кількість виникає в разі подачі заявки на отримання витягу неналежною особою, яка не пройшла процедуру ідентифікації. Це причина майже половини 46% відмов.
Також причиною відмови може стати відсутність XML-файлів та відсутність правовстановлюючих документів, невідповідність поданих документів вимогам та помилка в документації в землеустрою.
Нагадаємо, Держгеокадастр запустив електронну послугу 30 червня.
Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram
Підтримай журналістів ІА Варіанти
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.
Продовжуючи переглядати varianty.lviv.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом , і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності. Зрозуміло