Новини

Соціум

Фуджікура

Фуджікура

Фуджікура

Фуджікура провела Великодні майстер-класи для працівників

П'ятниця, 6 квітня 2018, 10:05, Прес-реліз

Компанія Фуджікура Аутомотів Україна Львів до Великодніх свят провела три майстер- класи з розпису гуцульської писанки, участь в яких взяло понад сто працівників.

Під керівництвом майстринь працівники поринули в глибину народних звичаїв та створили писанки, які є символом добра, щастя та благополуччя.

Учасникам майстер-класів майстрині розповіли легенди про виникнення писанкарства, символіку орнаментів та кольорів. Працівники компанії вчилися правильно тримати писачок в руках, виводили нелегкі узори, адже гуцульська писанка – це різноманіття кольорів та складних геометричних знаків і реалізовували, звичайно ж, власні творчі вміння та фантазію.

«Писати писанки – це добра багатовікова традиція українців. Компанія Фуджікура підтримує ці традиції і заохочує до них своїх працівників. Подібні заходи не лише дають додатковий досвід, емоційне задоволення та мотивацію для наших працівників, а й підсилюють командний дух в компанії», - прокоментував, спеціаліст з розвитку персоналу Андрій Оріховський.

Компанія Фуджікура до Великодніх свят також закупила понад три тисячі пасок для своїх працівників.

Довідка

Fujikura – міжнародна компанія, заснована у 1885 р. у Японії і на сьогоднішній день  має представництва по всьому світу. Основними напрямками діяльності є виробництво електрообладнання, телекомунікаційних систем та автомобільних компонентів. Загалом у світі в корпорації налічується понад 50 000 працівників.

У Львові компанія представлена виробництвом кабельно-провідникової продукції для автомобільного концерну Volkswagen. Урочисте відкриття першого заводу Fujikura Automotive Ukraine Lviv відбулось 14 квітня 2016 року, а вже незабаром у зв’язку з розширенням виробництва у жовтні того ж року відкрився другий завод. На львівських заводах вже працевлаштовано більше 3-х тисяч працівників. Основне завдання, яке ставить перед собою компанія – створення виняткової продукції та рішень, які сприятимуть збільшенню довіри клієнтів та розвитку суспільства.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.