Новини

Політика

Михайло Цимбалюк

Михайло Цимбалюк

Підняття цін на електротранспорт Львова – необґрунтоване і нелегітимне, – Цимбалюк

Середа, 11 квітня 2018, 16:05, Прес-реліз

Львів’янам та гостям міста доведеться більше платити за проїзд в електротранспорті. 

Міськвиконком усе ж ухвалив рішення, згідно із яким вартість разового загального квитка на трамвай та тролейбус зросла з 3 до 5 гривень.

Таким чином, у Львові вартість проїзду в автобусах та електротранспорті зрівнялася. А тому перевізники міста можуть вимагати здорожчання проїду у маршрутках – про це водії вже говорять і лякають мешканців Львова ціною в 7 гривень.

Очільник «Батьківщини» на Львівщині Михайло Цимбалюк, коментуючи подорожчання проїзду в електротранспорті у Фейсбуці, зазначив, що в результаті громадський транспорт стає одним із найдорожчих в Україні (до прикладу, у Києва та Харкові вартість проїзду у тролейбусі та трамваї – 4 гривні).

«У Львівській мерії, мотивуючи підняття цін на електротранспорт, посилаються на порівняльну таблицю з громадським транспортом у європейських столицях. Порівнюють з непорівнювальним, адже за кордоном і якість надання послуг значно вища (сучасний парк транспорту, рух згідно графіку та точністю до секунд), і рівень доходів мешканців у рази вищий», – зазначив Михайло Цимбалюк.

Голова «Батьківщини» на Львівщині нагадав, що востаннє ціну на проїзд у львівському електротранспорті піднімали восени  минулого року і разом з тим обіцяли новий рівень якості як і самих трамваїв, так і умов перевезення пасажирів.

«Львівська влада вже понад 10 років обіцяла мешканцям міста введення електронного квитка, але далі конкурсів на визначення фірми, яка впроваджуватиме його справа так і не дійшла. Нібито і європейське місто, яке орієнтується на європейські ціни за проїзд далі функціонує без електронного квитка – в цьому напрямку нас перегнали і Тернопіль, і навіть Мукачеве», – наголосив Михайло Цимбалюк.

«За цей час практично нічого не змінилося – трамваї і надалі продовжують виходити з ладу, перегороджуючи транспортний потік, і щонайприкріше трамвай у Львові важко назвати безпечним, адже пригадаймо як часто вони горіли, сходили з рейок. Так, зі зростанням вартості на енергоносії, збільшення мінімальної зарплати транспортні підприємства повинні шукати фінансові джерела задля того, щоб якісно функціонувати.

Але в нашій країні, коли настає фінансова криза, усі намагаються залізти в кишені звичайних українців, а чиновники жодних соціально орієнтованих кроків не роблять… скидається на те, що це не їхня справа – дбати про людей, які дають їм роботу», – підсумував Михайло Цимбалюк.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.