Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Львівська ОДА

Вівторок, 25 вересня 2012, 12:32

Львівська ОДА судитиметься з Садовим через його заяви про корумпованість одного із її управлінь

Управління розвитку інфраструктури Львівської ОДА має намір скерувати до суду позовну заяву до міського голови Львова про захист своєї ділової репутації.

 

Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.  

Згадане управління мер Львова Андрій Садовий неодноразова називав «корумпованим і таким, яке укладає безпідставно тимчасові договори на перевезення», - стверджується у повідомленні.

Натомість відповідальність за транспортний безлад у Львові лежить на чиновниках Львівської міськради, - наголошено у повідомленні.  

Незадоволення схемою руху розпочалось 1 січня 2012 року, коли Львівська міська рада впровадила нову мережу міських автобусних маршрутів загального користування. Через згадане нововведення без автотранспортного обслуговування залишилась низка населених пунктів, які розташовані безпосередньо біля Львова, і до січня 2012 року обслуговувались міськими маршрутами. Міські депутати при висловили незадовільну оцінку  діям посадових осіб управління транспорту Львівської міської ради і особисто міському голові.

Втім, міський голова Львова звітує, що запровадження нової мережі є важливим досягненням. Недоліки він пояснює роботою приміських та міжміських маршрутів, за які відповідає управління розвитку інфраструктури ОДА, - зазначено у повідмоленні. 

На сьогодні лише незначна кількість міських маршрутів у місті залишились в тому вигляді, в якому були впроваджені 1 січня 2012 року. Низку нових відкрито без оголошення конкурсу. За тимчасовими дозволами автобуси курсують протягом  дев’яти місяців, що не передбачено жодним  нормативним документом. До цього часу не введений в дію трансферний квиток і мешканці Львова вимушені оплачувати проїзд у два рази дорожче.

Міська рада постійно висловлює обурення тим, що 15 приміських маршрутів пролягає територією міста. Наголосимо, що ними користується значна частина львів’ян. Рішення про їх відкриття приймалось згідно з діючим, на той час, законодавством. Закінчується найближчий термін дії договору про організацію перевезень на приміському маршруті у травні 2014 року. Існування цих маршрутів при запровадженні нової схеми, міські чиновники не враховували. За нової маршрутної мережі, управління розвитку інфраструктури ОДА прийняло рішення про відкриття лише одного приміського маршруту № 371 Львів АС-4 – Солонка.

Додамо, що саме органи місцевого самоврядування мають забезпечувати будівництво автостанції з обслуговування приміських та міжміських маршрутів. У нашому випадку це Львівська міська рада, але ми маємо лише обіцянки.

Розуміючи проблеми міських автотранспортних перевезень, при ОДА створено робочу групу для вирішення проблемних питань, які виникли у взаєминах двох органів влади. Засідання групи, представники мерії відвідували нечасто. Відповідно не про всі кроки спрямовані на покращення руху в місті, знають. Наприклад, для розвантаження вулично-шляхової мережі, схеми  руху окремих маршрутів, за пропозицією міської ради, відкориговано. Нечасто присутні на нарадах міські чиновники безвідповідально з усім погоджувались, але подальші їхні дії порушували прийняті рішення.

Обласна державна адміністрація та управління розвитку інфраструктури є організатором перевезень на приміських маршрутах, і в своїй діяльності завжди керуються інтересами пасажирів та виконують взяті зобов’язання, а мешканці надсилають до нас численні звернення щодо існування таких маршрутів.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.