Новини

Соціум

Андрій Садовий

Андрій Садовий

Фб Андрія Садового

Вівторок, 12 лютого 2019, 18:05406

Cадовий віщатиме щенячу радість на хвилях "Радіо Вести"

Радіостанція Андрія Садового почала офіційно вести ефіри на колишньому "Радіо Вести".

Про це повідомляє Телекритика.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 7 лютого погодила зміну позивних "Радіо Вести" на "Максимум FM".

Крім того, також змінили: програмну концепцію, структуру власності та вихідну інформацію. У програмній концепції мовника тепер йдеться про 16 годин розважальних програм і 1 годину інформаційно-аналітичних та публіцистичних програм.

Медіахолдинг міського голови Львова Андрія Садового ТРК "Люкс" став власником дніпровської ліцензії "Радіо Вести" (ТОВ "ТРК "Світ") в листопаді 2018 року. Серед міст-мільйонників радіостанції "Максимум FM" не було тільки в Дніпрі. Через це холдинг намагався придбати дві місцеві радіостанції: в лютому 2018-го стало відомо про переговори про купівлю радіостанції "Європа Плюс Дніпро", а перед цим повідомлялося про спроби оформити на себе місцеву дніпровську радіостанцію "Радіо Мікс" (сьогодні – "Радіо інформатор").

У січні 2018-го Нацрада перенесла розгляд цього питання на необмежений термін, зіславшись на неможливість переоформити концепцію – заборона на переоформлення концепції була прописана в ліцензії. За даними реєстру, власником юридичного власника радіостанції – ТОВ "ТРК "Світ" значиться ТОВ "Радіо "Континент", яке в свою чергу належить ТОВ "Захід.нет", власником якого зазначені ПрАТ "ТРК "Люкс" (80%) і генеральний директор холдингу Роман Андрейко (20%). Він же з 20 жовтня – директор ТОВ "ТРК "Світ".

У статутному фонді підприємства прописали 380,1 тис. гривень. Після втрати частот у Києві та Харкові в січні – лютому 2017 року "Радіо Вести" продовжувало мовлення в Дніпрі. Втрата ліцензій пов'язана із закінченням терміну їх дії. Регулятор відмовився їх продовжити через непрозору власність. Раніше офіційним власником "Радіо Вести" значилися Денис Мозговий і Тетяна Александрова, а реальним власником радіостанції називали екс-міністра доходів і зборів Олександра Клименка, який нині перебуває в Москві через розслідування Генпрокуратури.

Нагадаємо, що в серпні 2017 року до складу медіахолдингу Андрія Садового ТРК "Люкс" увійшла радіостанція Nostalgie, власником якої є Сергій Горовий, зять співголови фракції "Опозиційного блоку" Юрія Бойка.

Тепер ви можете стежити за новинами Варіантів на Telegram-каналі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі читачів:
Додаткова інформація: