Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Соціум

залізниця

Середа, 29 травня 2019, 15:24

Нова філія "Укрзалізниці" почне працювати до кінця 2019 року

залізниця

"Укрзалізниця" затвердила концепцію філії "Вокзальна компанія" за німецьким форматом.  

Про це повідомляє залізничний інформаційний портал Магістраль.

Українська залізниця підготувала дорожню карту щодо створення філії "Вокзальна компанія", яка повинна почати працювати до кінця 2019 року.

За словами директора "Укрзалізниці" зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики Антона Саболевського, мета проекту – вдосконалення системи управління вокзалами, підвищення ефективність їх діяльності, в тому числі за рахунок мінімізації дублюючих функцій та скорочення фінансових витрат".

За його словами, негативний фінансовий результат діяльності вокзалів філії "Пасажирська компанія "АТ "Укрзалізниця" за 2018 рік становив 405 млн гривень

Він повідомив, що в УЗ планують 3 етапи реорганізації. Спочатку до філії передадуть позакласні вокзали, які наразі знаходяться в управлінні філії "Пасажирська компанія". Далі передадуть поетапно об'єкти I-III класу регіональних філій. Загалом на першому етапі відбудеться передача 106 вокзалів.

Після цього настане черга вокзалів IV, V категорій, яких більше 1,2 тис. Згодом до них приєднаються і зупинкові пункти, яких в УЗ майже 2,3 тис. Вони будуть передані на баланс підприємства. Відповідно в структурі філії буде майно і персонал.

За словами Саболевського, при реорганізації УЗ вирішила слідувати німецькій моделі управління вокзалами, коли всі вокзали та пункти зупинки передаються на баланс однієї філії.

"В Німеччині залізничну станцію може купити будь-хто. Дуже багато випадків, коли на малодіяльних ділянках новими власниками стають не лише юридичні, а й фізичні особи. Для них це засіб здійснення комерційної діяльності. Хтось бере з метою розвитку туризму, однак іноді і обслуговують поїзди. У країнах Євросоюзу відпрацьований механізм виставлення на продаж станцій через аукціони", – зазначає Саболевський.

Загалом з 1999 року, за словами Саболевського, на торгах в Німеччині було продано понад 2,1 тис. вокзалів. Причому частина – за символічну ціну в 1 євро, за умови інвестування в розвиток.

Більш того, на думку Саболевського, далеко не кожен вокзал після реформи буде мати начальника.

"Ми відходимо від того, що кожен вокзал повинен мати начальника. Виділено базові структурні підрозділи, керівники яких будуть управляти вокзалами на прилеглій території. Наприклад, начальник вокзалу Львів буде відповідати за об'єкти на пасажирських станціях Трускавець, Моршин, Самбір. Ми відпрацювали чітку ієрархію, в якій буде виділено 19 "якірних" вокзалів - по 2-4 на кожен регіональний філіал", - розповів Саболевський.

Нагадаємо, 15 травня "Укрзалізниця" розпочала продавати онлайн-квитки на всі напрями до Польщі. 

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.