Новини

ЗМІ

Костюк забрав 5 тис. грн. у держтелебачення заради свого піару у «Львівській газеті» та на сайті «Вголос»

Костюк забрав 5 тис. грн. у держтелебачення заради свого піару у «Львівській газеті» та на сайті «Вголос»

myslinsky.org

Костюк забрав 5 тис. грн. у держтелебачення заради свого піару у «Львівській газеті» та на сайті «Вголос»

Понеділок, 10 грудня 2012, 13:07

Голова Львівської ОДА Михайло Костюк розпорядився збільшити на 5 тис. грн. видатки обласного бюджету 2012 року на висвітлення діяльності органів обласної влади в «Львівській газеті» та на сайті «Вголос» за рахунок зменшення видатків на ці ж цілі на ЛОДТРК.

Про це йдеться у розпорядженні голови Львівської ОДА від 7 грудня.

«Головному управлінню з питань внутрішньої політики, преси та інформації обласної державної адміністрації (І. Романів) збільшити бюджетні призначення загального фонду за КФК 120201 „Періодичні видання (газети, журнали)” на  3000 (три тисячі) гривень та КФК 120400 „Інші засоби масової інформації” на 2000 (дві тисячі) гривень для висвітлення діяльності органів обласної влади відповідно у „Львівській газеті Вісник міста” і щоденній інтернет-газеті „Вголос” за рахунок зменшення видатків загального фонду за КФК 120100 „Телебачення і радіомовлення”, передбачених на висвітлення діяльності органів обласної влади на телебаченні», - сказано у розпорядженні.

Нагадаємо, у квітні Львівська газета була визнана переможцем конкурсу на розміщення офіційних матеріалів Львівської ОДА.  

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.