Новини

ПАТ «ОКСІ БАНК»

Політика

затори у Львові

4studio.com.ua

Вівторок, 18 серпня 2020, 19:19

Батьківщина закликає владу Львова розробити нову транспортну стратегію задля порятунку екології

затори у Львові

Активісти Батьківщини вимагають розробити нову стратегію розвитку транспорту у Львові. 

Вони переконані, що якщо цього не зробити, то Львів може спіткати екологічне лихо. 

Голова Шевченківської районної організації Батьківщини Алла Нижник розповіла, що однією з небезпечних локацій є проспект Чорновола, де постійно утворюються затори. Хоч тут є виділені смуги для громадського транспорту, однак проїзна залишилася такою ж. Тільки місця для інших автівок стало ще менше, і альтернативних маршрутів об'їзду також не передбачили. Тому й транспорт простоює довго, а це зокрема збільшує концентрацію шкідливих викидів з машин у цій зоні.

"Сам рельєф проспекту Чорновола такий, що дає продуватися, а насичення концентрації вихлопів йде на початок вулиці. Залежно від кількості та напрямку вітру, саме ці концентрації з'являються на початки вулиці Городоцької, або на початку перехрестя Чорновола-Хімічної", – пояснює Алла Нижник.

Ці вихлопи раніше реєстрували здебільшого у центральній частині міста, де завжди був великий потік транспорту. Але через нелогічне облаштування транспортної інфраструктури тепер перевищення загазованості через скупчення автівок виникає й на вулицях Стрийській, Липинського, Кульпарківській, Сахарова та багатьох інших. Активісти вважають, що такі ситуації виникають через некомпетентність у плануванні дорожньої інфраструктури міськими урбаністами.

"Чому не було ними прораховано, що вони автоматично провокують затори. Це стосується і випадків з виділеними смугами, так званими жовтими лініями, яким їде тільки громадський транспорт. А інша смуга стоїть у величезних заторах", – каже громадський активіст Андрій Вихопень.

Тому активісти Батьківщини наголошують, що у Львові потрібно розробити нову транспортну схему.

"Трамвайні колії ми не посунемо, їх можна тільки продовжити. Але ж автоперевізників не може кожен маршрут бути прибутковим. Повинні бути маршрути, які курсують не через центральну частину міста. Тоді в нас буде зовсім інша ситуація. Для прикладу, не кожна маршрутка має їхати проспектом Чорновола, вона може поїхати й вул. Варшавською", – наголошує Алла Нижник. 

Активісти нагадують, що велика концентрація шкідливих викидів з автомобілів загрожує людям появою алергії, захворюваннями дихальних шляхів та серцево-судинної системи. Тож зараз, кажуть у Батьківщині, місту як ніколи потрібна нова стратегія розвитку транспорту.

Тепер ви можете стежити за новинами Варіантів на Telegram-каналі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.