Садові Жуки колорадствують над Львовом

Садові Жуки колорадствують над Львовом

олександр ковальчук,  11 січня 2013

Є одна приказка – хто носить черевик, той знає, де муляє.

Вчора Микола Жук, начальник управління транспорту та зв'язку Львівської міської ради, заявив журналістам, що нова транспортна система Львова виправдала себе і що львів'янам стало зручніше та комфортніше пересуватись містом.

Попри всі нарікання і прокльони, які лились на голови Садового та його команди рік тому, львівський громадський транспорт протягом 2012 року працював значно краще, ніж протягом попередніх – запевнив Жук.

Але що ж з цього приводу думають львів'яни, які, на відміну від очільників міста, знають, що таке громадський транспорт?

Після заяви Миколи Жука про транспортні покращення у Львові, Варіанти запитали своїх читачів у Facebook чи відчули ж вони різницю між новою та старою транспортною системою.

В опитуванні взяло участь понад 100 осіб. Як і слід було очікувати, їхня думка не співпала зі словами Жука.

Більшість учасників опитування не вважають, що нова транспортна система себе виправдала. Вдвічі менше осіб проголосували за позитивні наслідки нової транспортної системи.

Частина учасників опитування не користуються громадським транспортом, ходять пішки чи користуються велосипедами. І кілька осіб визнали, що просто звикли до нової транспортної системи.

Читачі Варіантів також прокоментували плюси та мінуси нової транспортної системи Львова.

Наталя Кузьо, журналіст: "Вона мала два ключових моменти – це трансферний квиток і поділ маршрутів на радіальні та хордові. Трансферного квитка ще з літа нема, а так звані хордові маршрути нездатні забезпечити усі потреби у транспорті (щоб добратися з точки А до точки Б часто доводиться або пересідати і двічі платити або йти пішки кілька зупинок). Вже не кажучи про те, що деякі маршрути їздять з величезним інтервалом і доводиться чекати по півгодини без альтернативи".

Петро Нек, блогер: "Загалом виправдала себе, але є ще багато «але». Таких як електронний квиток та свідомість людей і водіїв. І якщо з першим ще щось вийде, друге повинні міняти самі".

Ігор Онищак, працівник Львівської міської ради: "Якби там не було, але вона дуже добре розвантажила центр міста".

Тетяна Вергелес, заступник головного редактора ІА ZIK: "Для мене – суттєве погіршення. Кінець Чупринки, Рудницького - це ведмежий кут, жодної маршрутки. Трамвай двійка, до якого треба йти і йти, ходить погано. На трамвай трійку треба лізти нагору на вулицю Княгині Ольги. І не факт, що трамвай прийде. Часто-густо пиляю з роботи пішки, бо ані маршрутки, ані трамваю.

Ніякий центр ця система не розвантажила. Центр забитий приватним транспортом: всі, хто його має, воліють добиратися на роботу й з роботи на власному авті, аніж чекати-не дочекатися громадський транспорт".

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.