Новини

Львівська міськрада

5 львівських компаній таксомоторних перевезень отримали відзнаки «Місто рекомендує»

5 львівських компаній таксомоторних перевезень отримали відзнаки «Місто рекомендує»

5 львівських компаній таксомоторних перевезень отримали відзнаки «Місто рекомендує»

Вівторок, 8 травня 2012, 14:54

У Львові 5 компаній таксомоторних перевезень отримали наліпки «Привітне місто» за виконання вимог до Євро-2012. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.

Робоча група «Таксі» на засіданнях визначила такі вимоги: зокрема, це заборона паління, наявність таксометрів, володіння операторами іноземної мови та інші. Наліпки означають, що ці таксі рекомендує місто Львів.

«Впродовж минулого місяця ми моніторили 22 таксоперевізні компанії. Одне із нововведень у таксі – це можливість розплатитися банківськими картками, підзарядити телефон. Одна компанія навіть нас здивувала – вони в машинах мають безкоштовний wi-fi. В їх машинах є універсальний зарядний пристрій до всіх мобільних телефонів. Цьому навіть іноземці дивуються. Диспетчери цих компаній, які ми сьогодні нагороджуємо, ходили на курси англійської мови у Львівській міській раді. Ми рекомендуємо ці компанії львів'янам та гостям міста, бо вони надають якісний сервіс», – директор департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради Олег Березюк.

«Ми розробили базові вимоги і рекомендації до стандартів роботи таксомоторних перевізників. Ці вимоги стосуються зовнішнього вигляду водія і машини», – інформує начальник відділу економічного розвитку Львівської міської ради Вікторія Довжик.

До таких вимог відноситься: відсутність у салоні зайвої атрибутики, прикрас тощо; наявність інформаційної картки з відомостями про тариф, компанію-перевізника, необхідні телефони, номер автомобіля; наявність бейджика у водія; наявність таксометрів; наявність сигнальних вогнів з зеленим та червоним світлом у верхньому правому кутку лобового скла; наявність достатньої кількості карт міста.

Також є встановлений стандарт якості надання послуг та комунікації персоналу з клієнтами: заборона паління; володіння операторами інформаційно-диспетчерської служби англійською мовою на середньому рівні (щонайменше один англомовний оператор на зміну).

Як розповів власник таксі «1500» Анатолій Околіта, Кожен четвертий водій володіє англійською мовою, – розповів власник таксі «1500» Анатолій Околіта. Також він сказав, що всі водії кожного дня проходять медичний огляд.

Нагадаємо, наразі тривають відзначення ресторанів та готелів. Окрім готелів, ресторанів, таксі, за словами Олега Березюка, наліпками «Привітне місто» будуть відзначати також автозаправні станції.

Нагадаємо, на наліпках, які роздають закладам, що рекомендує місто, зображено новий логотип Львова в рамках реалізації проекту «Привітне місто». Така рекомендація – 2 етап реалізації програми «Привітне місто» робочої групи «Ресторани», завданням якого є відзначити ті заклади, що виконали базові вимоги щодо покращення якості сервісу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.