Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Соціум

новий брендбук Львівської області

Понеділок, 28 січня 2019, 18:24

Хепі-логотип Синютки випромінює блаженство, сальвацію та ґалянтність

новий брендбук Львівської області

Команда дизайнера Володимира Блажівського намалювала Львівській області новий дизайн за 134,5 тисяч гривень

Про це повідомляє прес-служба Львівської ОДА.

Сьогодні, 28 січня, презентували новий брендбук Львівської області, який включає в себе новий логотип та слоган "Люди дії".

"До розробки цього брендбуку поставились особливо ретельно, заклавши в основи нашу ідентичність з часів Галицько-Волинського князівства. Але в центрі всього, беззаперечно, є люди, які живуть на Львівщині і рухають її розвиток вперед" – заявив директор департаменту міжнародного співробітництва Роман Шепеляк.

Основною метою створення брендбуку є формування і підтримка позитивного сприйняття регіону серед його мешканців та іноземних туристів і партнерів.

Новий брендбук Львівщини розробив львівський дизайнер Володимир Блажівський за 134,5 тисячі гривень. Департамент міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Львівської ОДА підписав угоду з Блажівським 28 листопада 2017 року.

Володимир Блажівський – керівник Projector.Lviv, куратор курсів Айдентика, Веб-дизайн. Основи та засновник Happy design studio.

Нагадаємо, що 21 листопада минулого року Львівська обласна рада запустила новий дизайн сайту на який витратила 27,3 тис. грн.

Додамо, у Львові визначились із дизайном громадського транспорту.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.