На думку журі перемогла концепція Костянтина Череповського.
Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
В оголошеному Львівською міською радою конкурсі на найкраще брендування громадського транспорту взяли участь чотири дизайнери – Назарій Кондратюк, Тетяна Стефанишин, Назар Хітреня та Костянтин Череповський. Під час презентації кожен учасник представив своє бачення лівреї громадського транспорту Львова.
Після представлення концепцій, відповідей на запитання громадськості та наради журі конкурсу вирішило обрати переможцем концепцію Костянтина Череповського і взяти цей варіант за основу для доопрацювання.
"Після доопрацювання, яке триватиме близько двох тижнів, громадськості представлять остаточний варіант лівреї", – заявив аступник директора житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий.
Варіант-переможець наразі передбачає розфарбування громадського транспорту у жовтий, який за умовами конкурсу має бути базовим, і білий кольори, а також, як опцію, – можливість позначення різними кольорами різних видів транспорту.
Нагадаємо, що в травні 2018 року директор ЛКП "Львівелектротранс" Олег Береза презентував план ребрендингу свого підприємтсва. Додамо, дизайн громадського транспорту являється продовженням дизайну всіх промоційних логотипів міста Львова.