Педалі толерантності

Педалі толерантності

олександр ковальчук,  17 травня 2013

Геї та їх гомофоби жити не можуть один без одного. Вони постійно знаходять якісь чудернацькі нагоди, щоб зустрітись з собою у палких оральних обіймах.

Гомосексуалам конче потрібен статус переслідуваних жертв (хоча вони вже перейшли у статус катів), а гетеросексуалам (у їх християнському відгалуженні) – ще один предмет для відволікання від внутрішніх проблем поволі загниваючої Церкви Христової.

Святкова пресуха до Міжнародного дня протидії гомофобії та трансфобії стала саме такою історичною зустріччю на Ельбах.

Навчені практикою минулих років геї та їм співчуваючі ходять у супроводі охорони. Хоча інсайдерські джерела і не повідомляли про можливе використання кефіру та майонезу в гомофобних цілях, але перестрахуватись завжди потрібно.

Але радості на іконостасах геївського руху також чомусь непомітно. Уся трійця спікерів уся така фрустрована та стражденна, що з них й справді можна ікони писати. Вони всі такі суїцидально нахилені, що у ті моменти, коли з них злітають пелени праведного гніву, можна помітити елементи зазомбованості, фанатизму і ледве не фашизму.

Саме оця їх іміджева вдареність в образи мучеників за нетрадиційну орієнтацію і не дозволяє їм донести свою благу звістку до вух потрібних людей. Схоже, що присутні геї та їх співчувальники навіть шкодують, що їх святі риси незахотдожили у цьому консервативному Львові чимось білим та липким.

Особливо таким страждає заступник голови зі студентської та молодіжної політики Всеукраїнської громадської організації "Гей-Форум України" Данило Лось, ця українська репліка Джареда Лето. Його ще жодного разу не товкла гопота та нацики, але він завжди відчуває на своїй чілці криві погляди гомофобів, а його спина постійно отримує на свою адресу слово "гомосєк" від університетської спільноти.

Лось хотів отримати відповідь на свої запитання у Бога, але той від відвернувся від нього. Він намагався втікати від любові, брав гостре лезо і правив себе. Він ховався у підвалах і різав шкіряні паски, що стиснули його слабкі груди. Так він повністю нахилився до суїцидалу, але ж тут раптом, за його спиною зашорхотіли стопи спасеннної Любові, яка і врятувала його грішну душу.

Тому у його спічах стільки мелодрамного мила, емо-закідонів та істеричних узагальнень про тотальну гомофобію в Україні.

Й справді дивно, що Лось ще досі не був жертвою якогось гомофоба. З таким прізвищем він би мав стати першочерговою жертвою усіх тих неучів, які щоденно згадують про педального лося у своєму житті.

Лось вже традиційно для геївської пропаганди збочується на манівці емоцій та бакланить мільйони тих невігласів, які не розуміють його сакральної інакшості. Несподівано на рінгтоні одного з охоронців лунає ворожий для Лося шансон.

Охоронець культурно вибігає для розмови. Охоронець повертається і на обличчях трійці охоронців світиться більше розуму та толерантності, ніж на парсуні світила сакрального знання (пана Лося).

Після того, як Лось,завдяки статистам з Львівської ОДА, доповів про точну кількість геїв і бісексуалів у Львові та околицях, його місячну доріжку перейшов голова ГО "Фонд захисту сім'ї" та львівський пастор Олександр Савченко, який невідомий своєю щирою любов'ю до геїв, гайок та інших гадів.

Розпочалось обопільне та взаємовигідне дрочерство з якого не мали жодного бажання збитись ні геї, ні їх гомофоби.

Савченко піддрочує вразливу конституцію Лося панчлайнами а-ля "До Європи – через попу" та розповідями з уст самого Святослава Шеремети про замовлені самими геями побиття самих геїв. Савченко не хоче бачити у Львові параду істот у пір'ї. Він його і не побачить, бо на думку Лося геївська спільнота вже минула цей пір'янистий період своєї еволюції і тому хоче бути як всі оточуючі, бути такими як всі.

Тому, напевне, посеред геїв з'явилось так багато гопоти (фанатично бездумної та убогої, але маніпулюючої своєї інакшістю). Навіть сам Лось, незважаючи на свої вразливі емо-закідони, місцями ще той гопник у логічних побудовах своїх думок. Що люди не роблять заради піару, навіть геї стають гопотою, якщо їм це вигідно.

Гомофобна гопота може стати поведінковими геями і довго ламатись з посвідченням якоїсь важкодоступної газети заради пролонгування обопільного та взаємовигідного дрочерства.

Загейований гопник хоче пояснити гопівським геям значення слова "толерантність" і тут навіть без словників зрозуміло, що своїми коріннями це слово сягає стійкого словосполучення "анальний секс".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.