Геї та їхні гомофоби жити не можуть один без одного. Вони постійно знаходять якісь чудернацькі нагоди, щоб зустрітись з собою у палких оральних обіймах.
Гомосексуалам конче потрібен статус переслідуваних жертв (хоча вони вже перейшли у статус катів), а гетеросексуалам (у їхньому християнському відгалуженні) – ще один предмет для відволікання від внутрішніх проблем повільної деградації Церкви Христової.
Святкова пресуха до Міжнародного дня протидії гомофобії та трансфобії стала саме такою історичною зустріччю на Ельбах. Навчені практикою минулих років геї та їхні прихильники ходять у супроводі охорони. Хоча інсайдерські джерела й не повідомляли про можливе використання кефіру та майонезу в гомофобних цілях, але перестрахуватись завжди потрібно.
Але радості на іконостасах геївського руху також чомусь нема. Вся трійця спікерів уся така фрустрована та стражденна, що з них й справді можна ікони писати. Вони всі такі скрушно нахилені, що у ті моменти, коли з них злітають пелени праведного гніву, можна помітити елементи зазомбованості, фанатизму й ледве не фашизму.
Саме ця їхня іміджева окраса в образах мучеників за нетрадиційну орієнтацію й не дозволяє їм донести свою благу звістку до вух потрібних людей. Схоже, що присутні геї та їхні прихильники навіть шкодують про те, що їхні святі риси не намилили у цьому консервативному Львові чимось білим та липким.
Особливо таким страждає заступник голови зі студентської та молодіжної політики Всеукраїнської громадської організації "Гей-Форум України" Данило Лось, українська репліка Джареда Лето. Його ще жодного разу не товкла гопота та нацики, але він завжди відчуває на своїй гривці криві погляди гомофобів. Його спина постійно отримує на свою адресу слово "гомосєк" від університетської спільноти.
Лось хотів отримати відповідь на свої запитання у Бога, але Той відвернувся від нього. Він намагався втікати від любові, брав гостре лезо та правив себе. Він ховався у підвалах й різав шкіряні паски, що стиснули його слабкі груди. Так він повністю нахилився до танатосу, але ж тут, раптом, за його спиною зашурхотіли стопи спасенної Любові, яка й врятувала його грішну душу.
Тому у його спічах стільки мелодрамного мила, емо-плачів та невротичних узагальнень про тотальну гомофобію в Україні.
Й справді дивно, що Лось ще досі не був жертвою якогось гомофоба. З таким прізвищем він би мав стати першочерговою жертвою всіх тих неучів у школах.
Лось вже традиційно для геївської лірики збочує на манівці емоцій та ганить мільйони тих невігласів, які не розуміють його сакральної інакшості. Несподівано на рингтоні одного з охоронців лунає ворожий для Лося шансон.
Охоронець культурно вибігає для розмови. Охоронець повертається й на обличчях трійці охоронців світиться більше розуму та толерантності, ніж на парсуні світила сакрального знання (пана Лося).
Після того, як Лось, завдяки статистам з Львівської ОДА, доповів про точну кількість геїв і бісексуалів у Львові та околицях, то його місячну доріжку перейшов голова ГО "Фонд захисту сім'ї" та львівський пастор Олександр Савченко, який невідомий своєю щирою любов'ю до геїв, гейок та інших гадів. Розпочалось обопільне та взаємовигідне роздрочування. І нього, власне, ніхто не думав збитися: ні геї, ані їхні гомофоби.
Савченко роздрочує вразливу конституцію Лося панчлайнами а-ля "До Європи – через попу" та розповідями з уст самого Святослава Шеремети про замовлені самими геями побиття самих геїв. Савченко не хоче бачити у Львові параду істот у пір'ї. Він його й не побачить, оскільки на думку Лося геївська спільнота вже минула цей пір'ястий період своєї еволюції. Вона хоче бути як всі навколишні, бути такими як всі.
Тому, напевне, й посеред геїв з'явилось так багато агресивних фанатиків, які можуть лише маніпулювати своєю інакшістю. Навіть сам Лось попри всю вразливість своїх емо-історій, місцями ще той гопник у логічних побудовах своїх думок. Що тільки люди не роблять заради піару, навіть геї стають гопниками, якщо їм це вигідно.
А гомофобна гопота може стати поведінковими геями й довго ламатись з посвідченням якоїсь Богом забутої газети заради пролонгування обопільного та взаємовигідного роздрочування. Гейський гопник хоче пояснити гопівським геям значення слова "толерантність", але тут навіть без словників зрозуміло, що своїми коріннями це слово сягатиме у його тілі стійкого словосполучення "анальний секс".