Ірина Фаріон

Революційні збитки на Андрія

Варіанти,  13 грудня 2013

Цьогонічна хуліганка над майном актуальних у ці революційні хвилини львівських персонажів.

Євромайданна революція на території Львівщини остаточно перетворилась на клоунаду і це особливо символічно у цей день всенародного глуму народних традицій над спільнотними традиціями та майном.

Дотичні до євромайданного майна газди та газдині зустрічають цю ніч в образі веселкових  стрікачів, цих райдужних провісників незабарного приходу маленького Ісусика.

Динаміка народного збиткування над побожними за денного світла паничами досягає особливої температури, з якої і виникають безсмертні рядки бурсакових пересмішництв про детальний аналіз того, що люди роблять у ночі, коли один на одного лягають та якісь принади одягають.

Відвертий глум над найбільш ревними будівничими світлого майбуття для усіх та кожного і є отим всенародним ритуалом тієї щорічної революції на Андрія.

І найперший збиток адресується звуковій терористці Ірині Фаріон. Ймовірно, що усі ті її денні вчинки, про які знає кожен мешканець планети Україна – це лише попса.

Справжня ж душа Ірини Фаріон, в особливо темні ночі, дуже полюбляє організувати трясцю хаєром та покази кози усьому темному та витисненому у своєму нутрі.

Буде зовсім недивно, якщо виявиться, що Фаріон – запекла фанатка Godflesh, Ministry чи Burzum, або ж взагалі – сидить на японцях.

Народний міліціонер Рудяк невтомно лупає підвалини карєрної драбини, щоб дістатись до особливо голубого неба у погонах. Ні жар, ні холод не зупинять цього супермена на шляху до миру, порядку та спокою на ввіреній йому території.

Шуба Ірини Сех позбавили її свободівську парсуну будь-якого революційного шарму. Їй особливо не вистачає романтичних масштабів минулих століть.

Особливо романтики 20-літнього віку, саме того часу, коли у прокат вийшов фільм Джері Цукера  з чарівною Демі Мур та неперевершеним Патріком Свейзі. Тому Сех привидно і сумує за чарівністю та неперевершеністю у той час, поки темні сили волочать її у якісь брудні танці.

І до революції Сала та Грещука смакували різними нетрадиційними буквами. Сало знову став світочем революції, а Грещук знову став її жертвою.

Але вони не зламались і руки їх не опустились, вони знайшли у собі сили та організували  такий сьогоднішній вихід, що їх ідейним супротивникам доведеться шукати нові слова для евфеменізації їх конституції.

У невтомного борця з ненависним режимом під крилом місцевих олігархів-титушок О. Ганущина якось так буквально почали вилазити носом загравання з сопляками різної конфігурації та орієнтації.

Тадей Едер – людина-вогонь, людина-блискавка останніх новинних стрічок. І не його провина, що різноманітні босяки, нувориші та парвеню полюбляють заради для власного самоствердження скакати священною Оперою, наче коза на городі.

Юра Михальчишин бородатим душманом шифрується у навколишніх територіях після стрілки з садовим Пошиваком.

У ще глибші горизонти землі зашифрувався і сам Пошивак, схоже, що він ніяк не може оговтатись від проплаченої сміливості.

Лук Садовогоусе більше схиляється до ікони хіпстерів з їхньою манічкою на ретро-соплях. Остаточно утвердитись в іпостасі бедбоя Андрію Івановичу заважає родинна звичка парного макраме.

І це саме адепти секти Садового перетворили львівський Євромайдан на клоунаду.

використано фото з сайтів: comicvine.com, memecenter.com, tutneskuchno.com, loyreactor.cc

Закономірно, що така бурлескова ніч має виявитись лище зранку та фінішувати фанком і лише фанком.

І тому від усього серця відривається феєричний польский фанк Генрика Дебіча "B?d? Wieczorem W Dyskotece".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.