Упродовж поточного року заплановано побудувати до 0,7 км нового двоколійного Бескидського тунелю, довжина якого станосить 1760 метрів.
Про це розповів міністр інфраструктури Володимир Козак, передає прес-служба міністерства.
"Триває будівництво Бескидського тунелю. Підготовчі роботи проведено і розпочато буріння. І в 2014 році плануємо пройти до 0,7 км", - сказав Володимир Козак.
У цілому спорудження об’єкту передбачено закінчити у 2016 році. Міністр наголосив, що по завершенню будівництва пропускна спроможність тунелю зросте із 47 до 100 пар поїздів. Швидкість проходження тунелем теж збільшиться – приблизно з 40 до 80 км/год.
Нагадаємо, для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки за маршрутом, на якому він розташований, перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 40% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.
Бескидський тунель збудовано за часів Австро-Угорської імперії, 1886 року, і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, бо це - єдина одноколійна дільниця по усій його довжині, що зменшує пропускну здатність ділянки і всього транспортного коридору.
Новий тунель пройде на відстані 30 метрів зліва від діючого. Штучна споруда, довжиною 1764,5 м, проляже на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта (781-807 м над рівнем моря). Тунель обладнають сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв’язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.