У Львові оголосили конкурс-відбір оптимальної моделі для впровадження електронного квитка у міському транспорті.
Його організувала робоча група з питань впровадження електронного квитка у Львові, повідомляє інформаційний портал депутатів Львівської міськради.
До середини серпня робоча група мала розробити план заходів з поетапного впровадження безготівкової системи оплати за проїзд. Оголошений конкурс – один із етапів цього плану. Критерії, за якими відбиратимуть кращі пропозиції – відповідність технічному завданню, нижча вартість реалізації моделі, краще технічне рішення, коротший термін впровадження, комфортність для пасажирів, наявність досвіду з реалізації системи «е-квиток», а також – відповідність чинному законодавству.
За словами голови комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку Львівської міської ради, члена робочої групи Івана Гринди, учасникам конкурсу подане технічне завдання і тепер можна буде дізнатись, яке вирішення цієї проблеми вони знайдуть, хто зможе фінансувати цей проект, чи є потенційний інвестор, чи місту доведеться брати кредит.
Є багато технічних питань, які потребують вирішення. Зокрема, проблема пільговиків, яких немає у тих країнах, де діє електронний квиток.
«Є дуже багато питань, але ми вирішили з чогось почати і подивитись на наявність на українському чи іноземному ринку приватних структур, які готові впроваджувати електронний квиток у Львові, і за які терміни вони це можуть зробити. Бо є фірми, які мають програмне забезпечення, а є ті, які мають відповідні пристрої, елементи системи», – каже Іван Гринда.
Як розповів Іван Гринда, у плані заходів, розроблених робочою групою, остаточний термін впровадження електронного квитка у Львові – 2017 рік. За попередніми підрахунками, вартість цього проекту становитиме близько 3 млн.доларів.
Святослав Товстига, керівник ГО «За якісний транспорт», вважає, що коли електронна система запрацює, вартість проїзду у місті дещо зросте, однак будуть діяти місячні абонементи, тобто пасажири матимуть можливість здійснити дві поїздки плюс безкоштовні пересадки і в результаті це вийде дешевше, аніж разова поїздка. Наприклад, зайшовши в маршрутку і зчитавши дані електронної картки за допомогою валідатора, пасажир матиме 30 хвилин, щоб здійснити свою поїздку і пересісти в іншу маршрутку, де вже їхатиме безкоштовно. «Загалом цей конкурс має показати алгоритм, за яким працюватиме система безготівкової оплати у міському транспорті», – додає керівник ГО «За якісний транспорт».
Нагадаємо, конкурсна комісія прийматиме пропозиції до 1 грудня 2014 року.Саме ж рішення про результати конкурсу прийматиметься робочою групою до 1 лютого 2015 року.