Бар "Банка"

Банка банці банку

Юрій Семашко,  19 листопада 2014

В одному з нещодавно відкритих барів у центрі Львова нам вдалось зафіксувати факт продажу алкоголю неповнолітній особі.

Коли наприкінці серпня у Львові було відкрито першу львівську філію київської мережі концептуальних барів "Банка", то ми зацікавились клієнтурою мережі.

Адже зовсім випадково мені потрапив до рук примірник меню закладу і внутрішня документація, в якій було вжито термін "цільова аудиторія", а один з постів на їхній сторінці в Facebook наштовхнув на думку, що тут розливають алкогольні напої без пред’явлення паспорта чи інших документів, що засвідчують вік клієнта.

Не останню роль тут зіграло розташування двох київських "Банок" – поряд з ВНЗ.

Власне на офіційному сайті мережі вони так і називаються: "Банка-КПІ" (просп. Перемоги) та "Банка-Університет" (вул. Льва Толстого)

Львівська "Банка" знайшла собі місце в проїзді Крива Липа, який досить близько від головного корпусу ЛНУ Франка та головного корпусу Інституту фізичної культури.

Автор розслідування вирішив дочекатись доцільного дня, коли в "Банці" будуть раді студентам.

І 16 листопада на офіційній сторінці мережі барів в Facebook було розміщено пост, в якому повідомлялось про те, що кожен власник студентського квитка пред’явивши цей документ в будь-якому барі мережі 17 листопада (в День студента) отримає знижку на шот (алкогольний напій) в розмірі 5 гривень



17 листопада автор статті домовився з двома студентками львівських ВНЗ (другий курс Академії друкарства і перший курс НУ ЛП) про те, що вони куплять по шоту, на який в їхнє професійне свято діє знижка при пред’явленні студентського.

Дівчата погодились, але з  умовою, що той, хто цю ідею запропонував, той і вип’є увесь замовлений алкоголь. Зрештою, одна з дівчат є неповнолітньою і не погодитись на таку умову було б дещо аморально, а інша не вживає міцного алкоголю.

З морально-етичних міркувань дівчата вирішили не афішувати своїх імен та прізвищ, так як йдеться про їхню репутацію перед батьками й друзями.

Озброївшись прихованою камерою та диктофоном тріо замовило три акційних шоти "Студентський" пред’явивши тільки студентські квитки.



Тобто ніхто (ні менеджер, ні офіціант) не вимагав довести повноліття дівчат, а тому й право на купівлю алкоголю.



Мало того, ні в меню, яке нам дали в барі, ні в меню на офіційному сайті мережі, і навіть в тому, яке є у власності автора розслідування нема шоту "Студентський", а тому й документально не затверджено складників цього алкогольного напою.



Ці факти свідчать про ведення менеджерами мережі господарської діяльності з  явними порушеннями закону.

Ось така мораль цієї байки та сусідства бару з університетом.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.