Відповідне рішення прийнято по розпорядженню диспетчера центральної диспетчерської служби Західної енергосистеми ДП НЕК „Укренерго”, інформує відділ корпоративних зв'язків ПАТ "Львівобленерго".
У "Львівобленерго" рекомендують, щоб уникнути неприємних стресових ситуацій рекомендують по можливості не користуватись ліфтами; споживачам І та ІІ категорії надійності — перевірити готовність резервних джерел живлення (лікарні, комунальні підприємства); вимикати всі електропобутові прилади з електромережі, якщо є потреба вийти з дому; раціонально використовувати електроенергію на власні потреби.
"Якщо у Вас виникли проблеми чи питання, пов’язані з електропостачанням звертайтесь до Кол-центру ПАТ „Львівобленерго” — 0-800-50-15-68, який працює в цілодобовому режимі і куди надходить вся інформація про ситуацію в електромережі Львівщини. Всі телефонні дзвінки безкоштовні", йдеться у повідомленні "Львівобленерго".