Найчастіше львів’яни звертаються до управління соціального захисту з різних соціальних питань.
«Переважно львів’яни звертаються за оформленням субсидій, соціальних допомог, пільг чи отриманням консультацій фахівця. Збільшення кількості звернень обумовлений невисоким рівнем доходів населення, та високими затратами на оплату за енергоносії, які є основною складовою при формуванні тарифів на житлово-комунальні послуги, а також заявками громадян на підтвердження можливості отримання телетюнерів», - зазначила начальник відділу пільг, соціальних допомог та компенсаційних витрат управління соціального захисту Львівської міської ради Леся Дронь.
До уваги львів’ян варто нагадати, що сьогодні всі «Єдині приймальні» районних відділів соціального захисту працюють без обідньої перерви, за розширеним графіком з понеділка до четверга з 8:00 до 19:00, і в п’ятницю з 9:00 до 16:45. Для зручності львів’ян, існують також послуги «попередній запис на прийом по телефону» та «попередній запис на прийом в режимі он-лайн», завітавши на сайт «Львів соціальний».