Олег Баляш

Олег Баляш: Велика кількість потреб зони АТО не задовільняється взагалі

Степан Микитюк,  20 лютого 2015

Розмова зі членом Спостережної ради Оксі Банку Олегом Баляшем про спільний проект волонтерів та Львівської обласної ради для потреб АТО.

Коли запрацював портал допомоги волонтерів Львівщини бійцям АТО?

Портал запрацював 1 листопада 2014 року.

У цей день одночасно запустилась гаряча лінія та сайт.

Скільки відвідувачів скористувалось пропозиціями порталу?

За цей час портал відвідало 7650 унікальних відвідувачів. Географія доволі широка.

Звичайно, що основний відвідувач – це мешканці Львівської області (79%). Активними відвідувачами є мешканці Дніпропетровська, Тернополя, Івано-Франківська.

Цікаво, що є відвідувачі з Донецька та Луганська. Це десь в сумі 5-6% відвідувачів, а якщо точніше, то в районі 200 осіб.

Тобто з окупованих територій нас теж знаходять та вивчають наші пропозиції.

Якщо говорити про безпосередній контакт, то з чим звертаються на Гарячу лінію?

Просять форму, одяг для бійців, обладнання. Звертаються з пошуком зниклих безвісти.

Є контакти з-за кордону, до речі, карта відвідувачів сайту має й закордонну, хоча й невелику статистику.

Діаспора шукає сім'ї, котрі потребують допомоги та підтримки.

Навіть була пропозиція брати бійців на лікування та реабілітацію. Ми зазвичай передаємо таку інформацію волонтерам та іншим інстанціям, що займаються цим більш конкретніше.



А як волонтери реагують на портал? Чи реєструються вони у Вас?

Ви знаєте. ні. Волонтери самі не звертаються до нас. Ми не можемо аналізувати таке, бо замало даних, хоча таке враження, що вони є досить закритими організаціями чи особами і не хочуть жодним чином підпускати до себе сторонніх помічників.

Це, швидше, працівники центру шукають їх, намагаються сегментувати, щоб потім передавати побажання воїнів саме до тих, хто може в цьому допомогти.

Хоча насправді таких перенаправлень небагато.

Якщо можна, то скільки?

За увесь час десь – 10-15 різних прохань ми передали волонтерським організаціям. Знаємо, що деякі  були виконані. Так було  з заводом Чернігівські протези.

Виробник сам нас знайшов і попросив допомогти знайти організації, щоб надати таку допомогу.



Наскільки часто звертаються з зони АТО? Що просять?

Та практично кожен день. Найчастіше просять поповнити телефони. Кажуть, що там це зробити практично неможливо.

Чи вдається реалізовувати заплановане на порталі?

Згрубша так. Хотілось би лише, щоб волонтерські організації з більшою довірою ставились до нас. Ми знаємо, що велика кількість потреб зони АТО не задовільняється взагалі.

Державі важко, а волонтери практично не довіряють ні державі, ні таким як ми, а лише практично таким як вони волонтерам.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.