У першу чергу Львів асоціюється в гостей міста з кавою (48,2%), архітектурою (47,9%) і шоколадом (31,1%).
Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради
Управління туризму Львівської міської ради, спільно з Інститутом міста, в березні-квітні цього року провели дослідження ринку відпочинкових туристів з метою визначення особливостей туристичного ринку міста в період «низького сезону».
В опитуванні взяли участь 600 відпочинкових туристів. Це, переважно, молоді люди віком 18-25 років (40,6%) та 26-35 років (32,1%).
Окрім ключових туристичних ринків (Україна, Польща, Німеччина), серед гостей міста були також представники Туреччини, Італії, Росії, Білорусії, США, Англії, Чехії та Угорщини.
Найпоширенішими практиками туристів під час перебування у Львові є самостійні екскурсії містом (76,6%); посиденьки в кафе, кав’ярнях, ресторанах (70,9%); походи по магазинах (38,2%); відвідування музеїв, галерей, виставок (39,9%) та відвідування релігійних об’єктів міста (33,3%).