верецький перевал 2010

Зла аналогія "Воріт України"

Юрко Кардашевський,  22 червня 2015

При в'їзді в Україну трафляється більше напрямків, ніж доріг, те саме очікувало екіпажі на ралі "Воротах України 2015".

Ралі відбулося 13-14 червня на території Львівської та Закарпатської областей, а прелюдією до ралі стала гірська гонка "Бескид".

Порівняно з минулорічним етапом "Ворота України", кількість позначок ОХД в стенограмах не значно збільшилася.

Більшість пілотів знайомі з покриттям Верецького перевалу та СД між Поляною та Нижніми Воротами, тому везли на гонку гравійну гуму.

За день до ралі "Ворота України" на ужоцькому перевалі відбулася гірська гонка "Бескид 2015", яка для багатьох пілотів стала шейкдауном перед ралі.

На горі, традиційно, в абсолюті та класі А4 переміг Володимир Петренко.

В А3 найшвидшим був львів'янин Олег Слезінський на дволітровому Opel Kadett.

Якщо на Ужку стан асфальту дозволяв стартувати на сліках, то на "Воротах України" сліки довго би не протягнули через велику кількість вибоїн та гравію, занесеного з узбіч.

Після суботнього ознайомлення полив сильний дощ і залив й без того складне дорожнє покриття.

Найгірше те, що в день гонки була спека, яка висушила частину дороги, а в тінистих місцях асфальт залишався вологим, тобто покриття було то мокрим, то сухим, що впливало на темп екіпажів.

Як і покриття, швидкісні ділянки ралі залишилися минулорічними. Головна відмінність ралі "Ворота України 2015" від минулорічного – кількість учасників. Окрім кількості, потішило й наповнення – більшість екіпажів виступала на швидкій повнопривідній техніці.

На першій ж спецділянці стався страшний креш Юрія Кочмара, в результаті якого швелер відбійника проколов автомобіль одесита.

Минулого року була не менш жахлива аварія зі Станіславом Бєсєдєним, в якій екіпаж також залишився не ушкодженим. На жаль, схід Кочмара був не єдиним на ралі. На останній спец ділянці ралі зійшов претендент на подіум Корзун зі штурманом Дмитром Циро.

Також постраждав автомобіль Сергія Потійка, який на великій швидкості намагався пройти поворот.

Загалом 8 автомобілів не змогли подолати дистанцію ралі через аварії та поломки.

Найшвидшим був Борис Ганджа на Lancer класу N4, а  Володимир Петренко на техніці класу У4000 був швидшим, ніж деякі суперники на автомобілях класу N4. Петренко був найшвидшим на СД "Верецький 1 та 2".

Ця спецділянка йому добре знайома з гірських гонок. Верецький перевал прийммає щороку етапи ЧУ з гірських перегонів, а Володимир Петренко в цій дисципліні вже не один рік поспіль отримує чемпіонство.

Найщільніше фінішували екіпажі Остапченко-Кузьмінов (Lancer EVO IX) та Сидоров-Романов (Lancer EVO X). Після 6 спецділянок на 0,1 сек був швидшим Денис Сидоров. Ці екіпажі зайняли 5 та 6 місце в абсолюті, а в класі 3 та 4.

Поки проходило нагородження за підсумками етапу ЧУ та етапу Кубка Карпат "Ворота України", всі хто залипав у інтернеті тішилися з перемоги в класі WRC 2 Юрія Протасова на черговому етапі WRC в Італії (сьоме місце в генеральній класифікації).

На останню СД Юрій Протасов виїхав програючи 0,5 сек головному супернику вікенду Паоло Андреуччі.

Щоб довго не розписувати, яка це важлива перемога і як вона дісталася, просто залишу тут бортове відео Протасова з останньої спецділянки.

фото: Александра Михайлова, Василь Довбуш у Facebook.

результати: EWRC-results

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.