Ігор Васюник вважає, що до пересічного львів’янина не доходять прибутки від туристичного бізнесу, а Андрій Садовий піариться за рахунок міста.
Про це повідомив народний депутат України Ігор Васюник під час свого інтерв'ю у Львівській газеті.
"Головним у туризмі є те, щоб до пересічного львів’янина доходили прибутки від туристичного бізнесу. Безперечно, доволі вдала реалізація концепції "Львів туристичний" – помітне досягнення мера Садового. Гості міста – найкращі піар. Турист приїжджає у Львів, бачить фасадну красу, відпочиває і розслабляється, а потім свої емоційні враження поширює на всю Україну", – заявив Ігор Васюник.
Проте, за його словами, існує справжній Львів, якого туристи не бачать, мер міста рекламує своє ім’я на всю державу, а не займається базовими проблемами.
"Розбудовувати Львів імені Садового – це значно перспективніше для майбутньої президентської кампанії, ніж будувати місто для львів’ян. Це і є піар однієї людини за рахунок міста, це і є серйозний перекіс уваги до Львова фасадного на шкоду реальному", – зазначив Васюник.
Як наголошує нардеп, таке велике місто як Львів не може лише торгувати й обслуговувати тих, хто відпочиває.
"Можна ще в 100 разів збільшити кількість ресторанів, кав’ярень і фестивалів, але це не вирішить головних проблем львів’ян", – повідомив Васюник.
Нагадаємо, Ігор Васюник балотуватиметься на вибори міського голови Львова.