Садовий не тратиться на білборди, але торгує фейсом на ТБ

Понеділок, 19 жовтня 2015, 13:18

Чинний міський голова Львова Андрій Садовий у ході передвиборчої кампанії витрачає гроші на рекламу по телебаченню і не використовує зовнішньої реклами.

Про сьогодні на прес-конференції повідомила аналітик проекту "Моніторинг витрат на передвиборчу агітацію під час виборів мерів Львова та Дрогобича на місцевих виборах 25 жовтня 2015 року" Оксана Фітель, передає кореспондент Варіантів.

Найбільше білбордів у Львові розмістив Ігор Васюник. Крім цього, Ігор Васюник, порівняно з вереснем, цього місяця наростив кількість своєї зовнішньої реклами на 35%.

По збільшенню кількості власних білбордів з 9 вересня по 11 жовтня Руслан Кошулинський показав динаміку 300%, але не обігнав Васюника по загальній кількості білобордів у Львові.

Чинний мер Андрій Садовий взагалі не розміщує своїх білбордів, але найчастіше світиться на телебаченні. Також аналітики зазначили, що Андрій Садовий піаритися своїми досягненнями як міського голови Львова. 

Серед реклами 11-и кандидатів на посаду міського голови Львова на ТБ 52% неналежно маркована або має ознаки прихованої.

Мітки: Андрій Садовий, вибори 2015, Володимир гірняк, Львів, Руслан Кошулинський