Новини

Компанії

У День відкритих дверей компанія "Лафарж Україна" підсумувала оцінку ризиків травматизму на роботі і вдома

У День відкритих дверей компанія "Лафарж Україна" підсумувала оцінку ризиків травматизму на роботі і вдома

У День відкритих дверей компанія "Лафарж Україна" підсумувала оцінку ризиків травматизму на роботі і вдома

Понеділок, 16 липня 2012, 10:11

Цього року, доводячи свою безумовну відданість безпеці праці, компанія «Лафарж Україна» (бізнес-напрямки «Цемент» та «Щебінь») провела вже традиційний червневий Місяць з безпеки праці та охорони здоров’я. В рамках місячника,  крім виробничої безпеки, увагу також було зосереджено на безпеці та оцінці ризиків у повсякденному житті. 

Протягом Місяця безпеки праці та охорони здоров’я на підприємствах «Лафарж Україна» відбулася низка акцій, які були покликані загострити увагу на оцінці можливих ризиків на робочому місці, на заходах, які можуть допомогти повністю уникнути небезпечних випадків під час роботи. Також була проведена консультативна робота і з клієнтами «Лафарж» про можливі ризики на робочих місцях.

«Безпека праці й охорона здоров’я є ключовим пріоритетом для нашої компанії. Щоб гарантувати нашим працівникам безпечні умови праці і щасливе повернення після  робочого дня додому, ми впроваджуємо нові корпоративні стандарти з безпеки праці, а також інвестуємо в модернізацію устаткування на робочих місцях, відновлення інфраструктури на територіях підприємств та поза їх межами», - зазначає Президент «Лафарж Україна» Гюнтер Сметана.

Місяць безпеки традиційно закінчився Днем відкритих дверей на кожному з  підприємств «Лафарж» в Україні. Грамотами та призами відзначили декілька десятків кращих працівників, які впродовж року неухильно дотримувалися норм охорони праці  та тим самим сприяли зростанню культури безпеки і здоров’я на заводі. Були нагородженні також ті, хто  брав активну участь у заходах Місяця безпеки. Всі присутні на Днях відкритих дверей мали змогу  відвідати екскурсію на завод, де виготовляють цемент чи у кар’єр, де видобувають щебінь. Вкотре День відкритих дверей стає справжнім святом не лише для працівників «Лафарж Україна», а й для всієї місцевої громади. Цікаві інтерактивні ігри, забави з навчальними елементами для дорослих та дітей, концерт, подарунки за перемогу у конкурсах створюють справжню святкову атмосферу кожному гостю.

На ПАТ «Миколаївцемент» (бізнес-напрямок «Цемент») День відкритих дверей був присвячений темі «Як правильно оцінити можливі ризики у повсякденному житті та що потрібно зробити для їх уникнення». Для дітей та дорослих було проведено пізнавально-навчальні ігри, зокрема конкурс малюнку «Ризик очима дітей», сімейний квест і т.д. А на ТОВ «ККНК «Технобуд» (бізнес-напрямок «Щебінь»), зокрема на Клесівському кар’єрі (Рівненська область) День відкритих дверей проходив під гаслом «Наша безпека – в наших руках!» і був проведений для працівників заводу та окремо для їх дітей. Дитяче свято складалося з конкурсів, розваг, атракціонів, виступ міні-театру, що в доступній ігровій формі доводили важливість бути обережними вдома і на вулиці. Також на святі був організований показовий виступ борців місцевого клубу і нагороджені переможці конкурсу малюнків серед дітей, присвяченому ризикам. На території Клесівського заводу облаштували виставку кар’єрної техніки. Біля неї фотографувалися і дорослі, і діти. Всі присутні на заході мали змогу  відвідати екскурсію на кар’єр. Окрім того, Менеджери з охорони праці та техніки безпеки Кощіївського гранітного кар’єру (бізнес-напрямок «Щебінь») провели відкритий інтерактивний урок з безпеки життєдіяльності для учнів 3-6 класів в місцевій школі, також присвяченому актуальним для дітей - небезпечним ситуаціям.

Про бізнес-напрямок «Цемент», Лафарж Україна

Бізнес–напрямок  «Цемент» представлений Публічним акціонерне товариство «Миколаївцемент» є цементним заводом у м. Миколаєві Львівської області. Діє з 1950 року.

Виробляє три типи цементу для різних потреб. У 2011 році клієнтам в усіх куточках країни було поставлено 912 000 тонн цементу. Його було використано при спорудженні багатьох житлових будинків, шкіл, лікарень та об’єктів інфраструктури в Україні. Зокрема, продукція підприємства була використана при будівництві об’єктів, пов’язаних з футбольним чемпіонатом Євро-2012.

Підприємство займає міцну позицію на національному ринку цементу. Природним ринком збуту є західний регіон України. З 1999 року завод є частиною Групи Lafarge – світового лідера у галузі будівельних матеріалів.

Про бізнес–напрямок «Щебінь» Лафарж Україна

Бізнес–напрямок «Щебінь», представлений ТОВ «Клесівський кар’єр нерудних копалин «Технобуд» (Рівненська обл.) та його філіями: Кощіївський гранітний кар’єр (Київська область), Майдан-Іспаське родовище піщано-гравійної сировини (Чернівецька область), займається розробкою родовищ граніту і його переробкою на щебінь різних фракцій. Продукція підприємства – кубоподібний щебінь, сертифікований в Україні, Польщі та Росії. Найбільше її реалізують споживачам Росії, Білорусі, Польщі та Прибалтики. У 2011 році підприємства  бізнес-напрямку реалізували 4,086,000 тонн виготовленої продукції.

Про компанію Lafarge

Lafargeє світовим лідером у галузі будівельних матеріалів, який займає провідні позиції в усіх сферах своєї діяльності: цемент, бетон та наповнювачі. У компанії працює 68 000 працівників у 64 країнах. У 2011 році обсяги продажів  Lafarge сягнули 15,3 млрд. євро.

Другий рік підряд, Lafarge займає місце в ТОП-10 з 500 компаній, оцінених  "Проектом з оприлюднення інформації про викиди вуглецю" (Carbon Disclosure Project), які відзначили стратегію та дії проти глобального потепління.

Розвиваючи свої провідні центри дослідження будівельних матеріалів, Lafargeзакладає інновацію в основу своїх пріоритетів, що допомагає компанії працювати над екологічно раціональним будівництвом і архітектурною креативністю.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.