Мешканці сіл Львівщини вимагають у міського голови Львова повернути кінцеві зупинки приміських маршруток.
Про це повідомляє кореспондент Варіантів із місця події.
Сьогодні під стінами міської ради зібрались мешканці сіл Львівщини, що не задоволені перенесенням кінцевих зупинок приміських маршрутів.
На акцію протесту приїхали жителі Пустомитівського, Городоцького, Жовківського, Самбірського і Кам’янка-Бузького районів.
Сьогодні усі маршрути Пустомитівського напрямку перенесли на автостанцію №3, що на вулиці Симона Петлюри. Раніше ж транспорт цього напряму зупинявся на Приміському вокзалі.
Таке рішення міської ради має розвантажити місто від надмірної кількості громадського транспорту.
«Тепер люди, приїхавши до Львова, виходять посеред житлового кварталу і навіть не знають, куди їм далі йти. Вони змушені добиратись самотужки із маловідомого їм місця, а з Приміського вокзалу дістатись до потрібної локації було значно простіше», – розповів депутат Пустомитівської міської ради Андрій Жидачек.
Мешканка села Годовиця Пустомитівського району Світлана зауважила, що для її односельчан кінцева зупинка на автостанції №3 є вкрай незручною.
«Наша маршрутка, яка розрахована на села Годовиця та Басівка, їздить раз в годину. Всього на рейсі у нас три маршрутки на два села. Зупинка раніше була біля пам’ятника Степану Бандері, а тепер всі виходять на Кульпарківській, оскільки зупинка на вулиці Петлюри всім є незручною. А на саму автостанцію завжди їдуть лише дві-три людини», – пояснила Світлана.
За словами Андрія Жидачека, на сьогодні діє ухвала Львівської міської ради, згідно з якою маршрути Пустомитівського напрямку мають доїжджати саме до Приміського вокзалу. Більше того, на теперішній автостанції №3 немає відповідних умов для пасажирів.
«Там купа велетенських ям, калюж, немає укриття від дощу, а найголовніше – немає роз’їздів далі по Львову. Ми хочемо діалогу з владою, можливо, варто запропонувати іншу автостанцію, адже сертифікат тієї, що на вулиці Симона Петлюри, дійсний лише до квітня 2017 року», – наголосив Андрій Жидачек.
Як зауважив начальник управління транспорту і зв’язку міськради Віктор Щир, автостанція «Західна», з якої тепер відправляється 46 маршрутів, і автостанція №3 отримали відповідні сертифікати.
Відповідно, їхнім благоустроєм повинна займатись компанія, що виграла конкурс на облаштування такої автостанції.
«Місто повинне оголосити інвестиційний конкурс і побудувати автостанцію, а також визначити чіткі місця для них. Компанія, яка перемагає у конкурсі, стає оператором автостанції. І вже вона заключає угоду з приміськими перевізниками та облаштовує саму станцію. Ніякого стосунку до оператора на автостанції №3, що на вулиці Петлюри, ми не маємо. Це приватна компанія, яка вже давно виграла конкурс», – зазначив Віктор Щир.
Щодо перенесення кінцевих зупинок приміського транспорту, то він пояснив, що таким чином керівництво Львівщини намагається врегулювати маршрути відповідно до вимог чинного законодавства.
«Справді, людям раніше було зручніше і простіше доїхати до Львова, адже чіткий тариф вони платили один раз, тим більше, приміські маршрутки їздили майже по всьому місту. Але закон каже, що всі приміські маршрути повинні їздити до найближчих автостанцій або визначених кінцевих зупинок», – додав Віктор Щир.
Самі ж мешканці сіл Львівщини заявляють: якщо їх не почують, то перекриють кільцеву дорогу навколо Львова і навіть оскаржуватимуть рішення міськради у суді.
Зазначимо, сьогодні зі Стрийського напрямку приміські маршрути доїжджають до «Автовокзалу», з Пустомитівському напрямку – до АС №3 (вул. Петлюри), з Городоцького – до АС «Західна» (вул. Городоцька), зі Жовківського – до АС № 2, із Золочівського – до АС №6 (вул. Личаківська), з Жидачівського – до АС №5 (вул. Зелена), для Яворівського напрямку автостанцію ще не спорудили, втім наразі визначили кінцеву зупинку біля Янівського кладовища.