7 квітня 2017

Український соул # 10

Забутий наступними поколіннями грув української естради.

Варіанти продовжують треклист забутих, несподіваних та грувистих треків української естради.

Варіанти знову кайфують від української естради 60-80-х років минулого століття, яка вже давно потребує негайної каталогізації та аналізу. І так, не завжди поміж цього треклисту буде соул, фанк чи диско.

Назарій Яремчук "Вікна"

Диско-хіт Яремчука з 1980 року з Юрієм Шаріфовим на бас-гітарі. Грайливе диско невимушено потрапляє в абсурдові тенета Любові у тексті Анатолія Драгомирецького.

ВІА Світязь "Молодіжна весняна"

Прифанкований вояж західними звуками (фолковими чи джазовими, наприклад) на київському летовищі.

Майя Кристалінська "В наше місто приходить весна"

Сонячні 60-ті і україномовний голос Кристалінської ллється через край у тогочасних сподівання на нове життя. З кадрів фільму можна собі подумати, що це радянський побратим Випускника Майка Ніколса.

ВІА Ватра "Зозуленька біла"

Грувистий диско-заплив Ватри у народну пісню як зразок (з 1979 року) для майбутніх поколінь у справі поєднання модного саунду та народних традицій.

Гамма Скупинський "Там де крута гора"

Чернівецький мігрант до Америки Гамма Скупинський та нью-йоркський гурт Червона рута дають сексуальної (особливо на словах "твоє вродливе личко") балади для романтичного фінішу усіх українських дискотек.

Синтезаторний рай Гамми, особливо на тлі довід'їздної співпраці з Софією Ротару, ВІА Червона рута та ВІА Смерічка, фонтанує магічним хітом "Тече вода", який має стати ідеальним саундтреком до фентезі про особливості українського матріархату. Десь поблизу, з радянського періоду його праці, стоїть хіба що Яремчукова "Ой, чия ж то крайня хатка".

Автор: олександр ковальчук