Новини

Політика

Львівське сміття

Львівське сміття

Облрада проголосувала за сміттєву програму Львова

Четвер, 13 липня 2017, 14:08

Програму заходів для налагодження системи поводження з твердими побутовими відходами у Львові на 2017-2019 рр. затверджено більшістю голосів.

Сьогодні, на Х позачерговій сесії Львівської обласної ради затвердили Програму заходів для налагодження системи поводження з твердими побутовими відходами у м.Львові на 2017-2019 роки. Про це повідомляє прес-служба ЛОДА.

"За" проголосувало 69 депутатів.

"Програма, яку ми сьогодні прийняли, спрямована на налагодження ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами. Відтак ми продовжимо забезпечувати систематичне та безперебійне вивезення ТПВ з міста Львова", - зазначив директор департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Назарій Романчук.

Серед основних завдань та заходів реалізації цієї Програми: збирання та зважування твердих побутових відходів; вивезення з території міста Львова твердих побутових відходів; зберігання та захоронення твердих побутових відходів, що утворюються в місті Львові; надання фінансової допомоги територіям, що прийматимуть сміття зі Львова.

Передбачається, що виконання Програми покращить якість надання послуг у сфері житлового-комунального обслуговування області, забезпечить впорядкування і облаштування об'єктів захоронення ТПВ, що зменшить їх негативний вплив на довкілля, а також знизить рівень санітарно-епідеміологічної небезпеки. На виконання Програми заходів для налагодження системи поводження з твердими побутовими відходами у м.Львові на 2017-2019 роки з обласного бюджету (відповідно до коштів переданих з місцевого бюджету м. Львова) передбачили 600 мільйонів гривень.

Відповідальним виконавцем Програми є департамент розвитку та експлуатації житлового-комунального господарства Львівської оболержадміністраціі.

Зазначимо, що обов'язковий контроль за належним виконанням заходів програми здійснює спеціальна громадська рада.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.