У Львові пропонують визначити реальний пасажиропотік у громадскьому транспорті, результати дослідження згодом дозволять поліпшити транспортну систему.
Про це сьогодні йшлося на прес-конференції про кваліфіковане обстеження пасажиропотоків Львова, передає кореспондент Варіантів.
У Львові хочуть підрахувати пасажиропотік у громадському транспорті, що дозволить встановити реальну кількість пільговиків, визначити проблемні маршрути та оптимальну кількість одиниць транспорту.
"Такі дані потрібні не лише для визначення пасажиропотоку, а й для того, щоб дослідити поточний стан громадського транспорту, зрозуміти, на яких зупинках є велике завантаження, яка йде палітра завантажень рухомого складу по маршруті тощо", – розповів спеціаліст із транспортного планування компанії A+S Антон Гатен.
За його словами, визначити пасажиропотік Львова можна двома способами: провівши соціологічне опитування та за допомогою мобільного додатку, який є у вільному доступі на Play Market.
Такий мобільний додаток дасть змогу фіксувати кількість людей, які входять та виходять із громадського транспорту на кожній зупинці.
"Соціологічне опитування мобільності охопить всі верстви населення і доволить дізнатися весь попит на переміщення в місті. Таким чином буде відомо, скільки загалом у місті людей переміщається з одного району в інший, буде відома точна потреба у транспорті. І вже на базі цих даних можна буде займатись оптимізацією маршрутів громадського транспорту, оптимізацією кількості і розміру рухомого складу", – зауважив Антон Гатен.
Як зазначив депутат Львівської ради, член комісії інженерного господарства Андрій Карбовник, вартість дослідження пасажиропотку міста становить близько 600 000 грн.
"Таке дослідження коштує орієнтовно 600 000 грн. Для міського бюджету це не є великі гроші, а ефект від його проведення буде значний. Хоча в управлінні транспорту вважають, що 600 000 грн – це забагато як для такого дослідження. На жаль, коли активісти прийшли на комісію з питань транспорту і запропонували провести таке дослідження, то воно не знайшло розуміння у моїх колег-депутатів. Вони відправили активістів назад в управління транспорту, що для мене є дуже дивним", – наголосив Андрій Карбовник.
Львівські активісти зі своєю пропозицією вже звернулися до депутатських фракцій, на міську комісію з питань транспорту, а такод до громадської ради при управлінні транспорту Львівської міської ради.
"Таке дослідження пасажиропотоків проводили вже у різних містах України. І це була не ініціатива перевізників чи звичайних людей, а міських рад", – додав член громадської ради при управлінні транспорту Львівської міської ради Назар Бай.
Зазначимо, ідею визначити реальний пасажиропотік у громадському транспорті підтримала й асоціація перевізників Львівщини.
Нагадаємо, з 1 січня вартість проїзду у львівських маршрутках може зрости до 6-7 грн.