Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Соціум

реклама

Понеділок, 4 грудня 2017, 13:22

РПЛ та Самопоміч – лідери за витратами на рекламу та піар

реклама

Натомість найменше на коштів на рекламу витратили ВО "Батьківщина" та БПП "Солідарність".

Про це повідомляє ВГО "Комітет виборців України".

Згідно із фінансовими звітами парламентських політичних партій, із вересня 2016 року до вересня 2017 року політичні партії України витратили 436 млн грн, із яких 407 млн грн склали кошти держбюджету.

Найбільше коштів, 109 млн грн, партії витратили на рекламу в ЗМІ.

На зарплати партії витратили 57 млн грн (13%), на оренду приміщень – 46 млн грн (11%), на матеріальні витрати і оплату послуг (закупівля канцтоварів) було спрямовано 66 млн грн або 15%, а на утримання місцевих організацій партії витратили лише 16% коштів – 68 млн грн.

Найбільший відсоток коштів на рекламу витратили Радикальна партія Олега Ляшка, Самопоміч, Опозиційний блок та Народний Фронт.

Зокрема, Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу 41% усіх коштів – 19 млн грн із 47 млн грн, Самопоміч – 38% (39 із 104 млн грн), Опозиційний блок – 33% (5 із 15 млн грн), Народний Фронт – 30% (33 із 109 млн грн).

У ВО "Батьківщина" та БПП "Солідарність" частка витрат на рекламу складає від 0,2% до 5%.

Нагадаємо, за три місяці партія Самопоміч витратила 19,8 млн грн, з яких 26% пішло на друк та розповсюдження партійної газети.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.