Новини

Соціум

Михайло Титикало

Михайло Титикало

Вівторок, 9 жовтня 2018, 17:282623

Кохавинка запустила креативну рекламу

На свій 20-й ювілей фірма випустила креативний рекламний ролик.

Про це повідомляє кореспондент Варіантів.

На святкування свого двадцятиріччя компанія з випуску туалетного паперу ПАТ "Кохавинка" випустила креативне маркетингове відео.

"На святкування свого ювілею ми найняли фірму для організації свят, які через свого підрядника зняли для нас це відео. Мені сподобалось, дуже весело", – зазначив директор Кохавинської паперової фабрики Михайло Титикало.

Фірма святкувала свій 20-й ювілей 23 вересня, хоча сам завод почали будувати ще у 1937-му році. За свій досить довгий час перебування на українському ринку "Кохавинці" ще є куди прагнути.

"У нас є мета побудувати нову фабрику, яка б працювала не на папері, а на целюлозі", – додав Михайло Титикало.

У серпні 2017 року Варіанти відвідали Кохавинську паперову фабрику, поспілкувалися із її керівником та побачили всі тонкощі виробництва туалетного паперу.

Тепер ви можете стежити за новинами Варіантів на Telegram-каналі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі читачів:
Додаткова інформація: