Призупинення такої функції було викликано квитковими спекуляціями у піковий період перевезень з 15 грудня 2018 року.
Про це повідомила прес-служба "Укразалізниці".
Сьогодні, 15 січня, о 16:00 год. "Укрзалізниця" відновлює операції повернення проїзних документів на своєму сайті та мобільній версії сайту й мобільних додатках.
За словами директора департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Олександра Красноштана, таке обмеження допомагає запобігати спекуляціям та іншим зловживанням із квитками під час свят. Про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічно-різдвяних перевезень цього зимового сезону.
Аналіз фахівців показує, що переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда. Такі дані демонструють, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Вжиті заходи щодо обмеження повернення квитків через інтернет і мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира.