У Львові перезентували новий дизайн трамваю, таке брендування з'явиться на всьому громадському транспорті міста.
Про це повідомляє кореспондент Варіантів.
Сьогодні нанесли ліврею на перший трамвай "Електрон", в найближчі два дні вона з’явиться на тролейбус Skoda.
"Головне, було зменшити кількість жовтого кольору, тому додали білу окантовку, тим самим зменшилася яскравість трамвая і він гармонійно вписується в міську забудову. Дизайн простий, тому дуже легко буде реставрувати у разі потреби" – розповіла дизайнер компанії Vita Advertising Тетяна Абрамович-Стефанишин
Обирали ліврею серед різних варіантів, які представляли на конкурсі, однак переміг київський дизайнер Костянтин Череповський. Першочерговий варіант передбачав сірий низ, центральну жовту частину, щоб трамвай яскраво виділявся, та білий дах – щоб зменшити нагрівання від сонця.
"На стару техніку, наприклад, Богдан та Еталон цю ліврею не будуть наносити, а весь новий рухомий склад для міста вже буде замовлятися в міській лівреї, а на старий електротранспорт ліврею наноситимуть під час ремонтів" – додав заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівськоїміської ради Андрій Білий.
Брендування одного трамвая коштуватиме 17 тисяч гривень, тролейбуса дещо дешевше. На трамвай нанесено головний герб міста, щоб ідентифікувати транспорт саме зі Львовом.
Нова ліврея не передбачає нанесення реклами на громадський транспорт міста.
"Нашому підприємству звичайно вигідно, щоб була реклама. Місто може отримувати доходу з реклами ще більше. Наша думка така, що реклама має бути на громадському транспорті Львова, її може не бути на стаціонарних площинах, а на транспорті, який є рухомим і динамічним вона може бути" – пояснив начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю ЛКП "Львівелектротранс" Іван Бондар.
За його словами, за минулий рік ЛКП "Львівелектротранс" заробило на "рухомій" рекламі понад 2,5 мільйони гривень більше ніж у попередньому році.
"На сьогоднішній день бачення міського голови таке, що на новий рухомий склад ми не наносимо ніякої реклами. Єдине виключення – це на задньому склі оголошення про набір водії, які дають результати і збільшують потік охочих, і саме завдяки цьому ми можемо запускати більше транспорту на маршрути" – пояснив Андрій Білий.
Ліврею затверджуватимуть на виконавчому комітеті. Зараз її нанесли на тестовий трамвай, щоб оцінити загальний вигляд і відкорегувати. Згодом планують забрендувати весь новий громадський транспорт міста