Мінрегіонбуд урегульовує норму щодо проектування лівих поворотів на трасах.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України урегульовує норму щодо проектування лівих поворотів на трасах для підвищення безпеки руху.
За підрахунками експертів галузі, до 30% ДТП на трасах відбувається саме при виконанні лівого повороту. Ці повороти дуже небезпечні, особливо на ділянках дороги з великою інтенсивністю руху.
Відтак на дорогах з інтенсивністю понад 11 тисяч авто на добу мають обов’язково влаштовуватися лише різнорівневі розв’язки, на трасах з інтенсивністю від 5 до 11 тисяч авто на добу – кільцеві розв’язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти), а на трасах до 5 тисяч авто на добу окрім кільцевих розв’язок і розворотів також дозволяється проектувати ліві віднесені повороти.
"Раніше ми вже пропонували влаштовувати безпечні ліві повороти на трасах в одному рівні. Це кільцеві розвороти. Їх можна виконати шляхом влаштування додаткового місця з лівого боку проїзної частини для можливості маневрування авто. Практика влаштування таких поворотів сьогодні працює у багатьох країнах Європи та світу, наприклад, в Італії та США" – йдеться у повідомленні.
За оцінками експертів, це дозволить на 50% зменшити кількість аварій на цих ділянках руху на трасах, сприятиме в цілому підвищенню безпеки руху та зменшить кількість заторів.