Більшість львів'ян вважають, що місті розвивається в правильному керунку, однак якість надання послуг погіршилася.
Про це свідчать результати опитування, проведеного соціологічною групою "Рейтинг" від імені Центру аналізу та соціологічних досліджень Міжнародного республіканського інституту.
Згідно результатів опитування, 58% львів'ян вважають, що справи у місті йдуть в правильному напрямку. За цими результатами Львів опинився на 8 місці серед інших обласних центрів України. Натомість у трійку лідерів увійшли Чернігів, Вінниця та Івано-Франківськ.
Львів'яни більш-менш задоволені якістю послуг у місті, однак, порівнюючи із 2018 роком, цей показник погіршився.
Найбільше мешканці Львова задоволені якістю послуг у гуманітарній та комунальній сферах, натомість найменше – медичними закладами та інфраструктурою.
Зокрема, порівняно із 2018 роком ставлення мешканців до транспортної інфраструктури міста та доріг залишилися без змін, однак погіршилися показники щодо якості паркування, стану тротуарів, закладів торгівлі та доступу для людей із інвалідністю.
Задоволеність львів'ян послугами комунальної сфери за останній рік значно погіршилася. У цей перелік входять: водопостачання, каналізація, опалення, збір сміття, вуличне освітлення, прибудинкова територія.
Також мешканці Львова незадоволені якістю послуг у дитячих садочках міста за останній рік, а ставлення львів'ян до освіти, спорту, культури й медицини у місті залишилися без змін, порівняно із 2018 роком.
За рік львів'яни розчарувалися у львівській поліції, а їхнє ставлення до озеленення міста залишилося без змін.
Міського голову Львова підтримують 45% львів'ян, а міську раду – 43%. За цими показниками, Львів опинився на 11 місці серед усіх обласних центрів України.
Опитування проводили серед населення України від 18 років і старше. Опитали 19 200 респондентів.