Уряд встановив плату за проїзд дорогами, побудованими на умовах концесії.
Про це повідомляє Українська правда.
Сьогодні, 23 грудня, на своєму засіданні Кабінет міністрів прийняв рішення щодо встановлення максимальний розміру плати за разовий проїзд автомобільною дорогою загального користування, побудованою на умовах концесії.
Вартість коливатиметься від 80 копійок до 4,6 гривень. Зокрема, ставка плати за кожен кілометр відстані (у євро):
- для мотоциклів з причепом (коляскою) і без нього, легкових авто – 0,023;
- для легкових авто з причепом з кількістю місць для сидіння до 10 (включно з водієм), вантажних авто з дозволеною максимальною масою до 3,5 т – 0,023;
- для вантажних авто з дозволеною максимальною масою від 3,5 до 12 т, автопоїздів з дозволеною максимальною масою до 12 т, автобусів з кількістю місць для сидіння від 10 до 29 і з дозволеною максимальною масою не більше 12 т – 0,045;
- для вантажних авто та автопоїздів з дозволеною максимальною масою більше 12 т, автобусів з кількістю місць для сидіння більше 29 і з дозволеною максимальною масою понад 12 т.
Нагадаємо, раніше в Укравтодорі заявляли, що при розрахунку вартості проїзду першою платною дорогою від Львова до Краковця в якості орієнтира візьмуть європейські норми. Тоді наголошували, що проїзд цією дорогою може коштувати 2-3 гривні за кілометр.
Додамо, за попередніми даними, довжина дороги складатиме трохи більше 80 км. Вартість проїзду першою платною дорогою Львів – Краковець, станом на 2015 рік, передбачалася у 74 грн для легкових авто та 258 грн для вантажівок.
До того ж, 27 лютого 2018 року Верховна Рада прийняла законопроект про будівництво доріг за принципом концесії.
Минулоріч, окрім дороги Львів – Краковець, в уряді планували зробити платними київську кільцеву дорогу та трасу Біла Церква – Київ.