Новини

Галицький П'ємонт
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Політика

Андрій Садовий

Четвер, 26 серпня 2021, 14:35

Садовий селитиме іноземні делегації в ошатних халупках

Андрій Садовий

Адміністрація міського голови Львова через брак пропозицій скасувала тендер на розміщення у готелях офіційних іноземних делегацій.

Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради скасував закупівлю у системі ProZorro на послуги з розміщення у готелях офіційних іноземних делегацій, які переможець тендеру має надати до 31 грудня 2021 року. 

Аукціон мав стартувати 25 серпня, однак на нього не подався жоден учасник, тому торги й скасували. Додамо, очікувана вартість закупівлі становила 199 000 грн.

 

Закупівля складалася з двох лотів:

- послуги з розміщення офіційних іноземних делегацій в готелі категорії 5 зірок (13 заходів до кінця року, 6 номерів "Апартаменти/Люкс", 12 номерів "Одномісний Стандарт", 5 номерів "Двомісний Стандарт") – 99 000 грн;

- послуги з розміщення офіційних іноземних делегацій в готелі категорії 4 зірки (13 заходів до кінця року, 15 номерів "Апартаменти/Люкс", 27 номерів "Одномісний Стандарт", 10 номерів "Двомісний Стандарт") – 100 000 грн.

Як наголосили у міськраді, готель категорії 5 зірок має знаходитися в радіусі до 500 метрів від Площі Ринок, 1. Основними вимогами є:

- одночасне розміщення до 50 осіб у номерах категорії "Стандарт" та 10 осіб в номері категорії "Апартаменти/Люкс";

- цілодобовий безкоштовний допуск на паркінг;

- наявність конференц-залів для проведення заходів (до 80 осіб);

- наявність приміщень (не менше 2-х залів) для проведення дво- або багатосторонніх переговорів (або до 10, 30 осіб);

- наявність ресторану при готелі з високим рівнем обслуговування та якістю продукції;

- цілодобовий доступ до мережі Інтернет.

Готель категорії 4 зірки має знаходитися у центрі міста, основні вимоги:

- одночасне розміщення до 80 осіб у номерах категорії "Стандарт" та 20 осіб в номері категорії "Апартаменти/Люкс";

- цілодобовий безкоштовний допуск на паркінг;

- наявність конференц-залів для проведення заходів (до 150 осіб);

- наявність приміщень (не менше 2-х залів) для проведення дво- або багатосторонніх переговорів (до 30 осіб);

- наявність ресторану при готелі з високим рівнем обслуговування та якістю продукції.

Фінансувати послуги планували з міського бюджету Львова.

Додамо, Львів став лідером за завантаженістю готелів у січні цього року серед інших міст України.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.