Новини

Соціум

Перша приватна броварня почала випускати своє пиво в Росії

Перша приватна броварня почала випускати своє пиво в Росії

novynar.com.ua

Перша приватна броварня почала випускати своє пиво в Росії

Середа, 16 січня 2013, 11:42

Пиво Першої приватної броварні почали розливати в Росії. Ліцензію на виробництво отримала Московська пивоварна компанія, що купила в минулому році половину акцій ППБ.

12 січня на потужностях Московської пивоварної компанії в Росії почався розлив пива Перша приватна броварня - Бочкове. «Це пробна партія, надалі виробництво буде залежати від попиту», - говорить директор з маркетингу ППБ Максим Васильєв.

Варто відзначити, що співвласником обох компаній є Oasis CIS, але досі партнерство розвивалося лише в одну сторону - ППБ запускала в Україні виробництво російських брендів. В кінці 2011 року компанія вивела на український ринок марки Жигулі, Oettinger та Cervena Selka.
Компанії не виключають також виходу українського пива на ринок Казахстану, де Oasis зараз закінчує будувати пивний завод.

Російський пивний ринок, на відміну від українського, зростає. За даними Росстату, за 11 місяців минулого року приріст склав 4,5%, до 969 100 000 дав. В Україні за той же період виробництво впало на 0,2%, до 281 300 000 дав.
«Наші потужності в Україні завантажені, тому виробляти пиво тут і експортувати його в Росію ми не можемо, а сам ринок здається нам вкрай перспективним», - зазначає Васильєв.

Основним конкурентом на цьому ринку в компанії, як не дивно, називають не російські марки, а ще одного українського виробника - Оболонь.

«У Росії сформувалася лояльність до українського пива - цю продукцію вважають якісною", - відзначає Васильєв. Тому ППБ буде позиціонуватися на ринку саме як українське пиво - навіть назва залишиться на українській мові, а в маркетингових активностях ця якість також буде підкреслюватися

Зараз Оболонь займає хороші позиції в РФ завдяки ціні. Літр пива Оболонь там коштує близько 60-70 руб. ($ 2-2,3). Однак продукція ППБ буде ще дешевшою - пиво стануть продавати в 1-літровій і 2-літровій ПЕТ-тарі за ціною 55 руб. ($ 1,8) і 100 руб. ($ 3,3) відповідно.

За словами Васильєва, Оболонь займає близько 5% російського пивного ринку. «У довгостроковій перспективі ми плануємо відібрати в цієї компанії 20% споживачів», - говорить він.

Джерело: korrespondent.net

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.