Основними джерелами отримання інформації про події в Україні для львів’ян є соціальні мережі.
Про це свідчать результати опитування, проведеного соціологічною групою "Рейтинг" протягом 1-11 жовтня 2021 року.
Згідно з результатами опитування, основними джерелами отримання інформації про події в Україні для львів’ян є соціальні мережі (63%), новинні інтернет-сайти (57%) та телебачення (46%).
З груп і каналів у месенджерах отримують новини 17%, від родичів та знайомих – 16%, з радіо – 13%, з преси – 6%. Інтернет ресурси (соцмережі та сайти) як джерела інформації частіше використовують молодші опитані, телебачення – старші.
Натомість 39% опитаних львів'ян зазначили, що дивляться телебачення кожного дня, а 36% переглядають телепрограми 1-2 рази на тиждень або рідше. Найбільше тих, хто часто дивиться телебачення серед найстаршої вікової групи та жінок.
Лідером серед частоти переглядів серед львів’ян у загальнодержавному сегменті телебачення є телеканал 1+1 – його дивляться 41% опитаних. Телеканали СТБ, ICTV, "Україна" за останній місяць дивилися близько третини львів'ян, "Новий канал" – чверть, "24-й канал", "Інтер", "5-й канал", "Прямий", "Україна-24" – кожен п’ятий-сьомий опитаний. "UA: Перший", Espresso TV – по 12%, телеканал "Наш" – 7%.
Місцеві телеканали львів'яни переглядають значно рідше. 32% тих, хто взагалі дивиться телебачення, не переглядають місцеві телеканали. Кожен п’ятий-шостий опитаний дивиться такі канали як "Правда ТУТ: Львів", "UA: Львів", NTA, "Західний".
Серед програм телебачення львів’яни частіше дивляться новини (48%). Фільми на телебаченні дивляться 39%, документально-пізнавальні програми – 34%, серіали – 27%, розважальні передачі – 24%, політичні ток-шоу – 20%, мультфільми та програми розслідування – по 11%, програми на соціально-економічну тематику – 8%.
Майже 80% опитаних львів’ян щодня користуються Інтернетом, лише 11% – не використовують його взагалі. Лідером серед соціальних мереж є Facebook (61%). Відвідують Youtube – 53%, Instagram – 35%, Tik-Tok – 10%. Якщо Youtube та Facebook мають доволі велику аудиторію серед представників старшого покоління (близько 40%), то Instagram та TikTok – серед наймолодших.
Опитування проводили серед мешканців України від 18 років і старше в усіх областях, крім тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу. Опитали 1200 респондентів. Помилка репрезентативності дослідження – не більше 2,8%.
Додамо, у масштабному рейтингу українських міст за якістю життя Львів опинився на 10 місці.