Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Соціум

Прес-реліз,   Вівторок, 29 березня 2022, 13:38

Тренінги з організації власного бізнесу для переселенців стартують на Львівщині

Програма реалізується компанією «АйКю Холдинг» за підтримки Львівської обласної військової адміністрації, Львівської обласної ради та Асоціації «Ради Львівщини».

Відновити або започаткувати підприємницьку діяльність на Львівщині зможуть внутрішньо переміщені українці, які наразі проживають у Львівській області.

Для них компанія «АйКю Холдинг» підготувало серію триденних тренінгів.

Організатори відібрали 5 міст: Дрогобич, Золочів, Львів, Стрий та Червоноград. Учасників запрошують реєструватися відповідно до локації, що знаходиться до них найближче. 

«Важливо дати людям мотивацію! Ми розпочинаємо перший етап проекту, що передбачає проведення низки триденних тренінгів, на яких експерти компанії IQholding з учасниками розглядатимуть актуальні бізнес-ідеї та опрацьовуватимуть бізнес-плани, щоб особливо в умовах воєнного стану мати власну справу та отримувати дохід», - повідомив організатор програми,  засновник АйКю Холдинг та виконавчий директор Асоціації "Ради" ЛьвівщиниАндрій Якимів.

Під час навчань учасникам допоможуть написати бізнес-план та опрацювати робочі питання, пов'язані з операційною діяльністю і впровадженням бізнес-ідей на практиці: «Пошук та аналіз бізнес-ідей для власної справи», «Бізнес-планування та організація власної справи»я, «Маркетинг та просування». 

Серія тренінгів стартує 14 квітня, триватиме до 7 травня. Участь безоплатна для 100 осіб (по 20 в кожному місті). Зареєструватися можна за посиланням https://cutt.ly/3DnanCS.

До потенційних учасників є низка вимог: вони повинні мати статус ВПО, нехай навіть неофіційний. Тобто прописка має підтверджувати, що підприємець приїхав з регіону, де нині відбуваються бойові дії (Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська області).

«Другий важливий критерій: мотивація та досвід у веденні підприємницької діяльності. Тобто люди, які колись були підприємцями або нині такими є, - таких людей обиратимемо першочергово, бо хочемо мати швидкий результат від нашої програми. Тих, хто нині роздумує над започаткування власного бізнесу і не має відповідного досвіду, ми запрошуємо також реєструватися. Занесемо до бази, і наступні серії тренінгів вже присвятимо їм», - розповів Якимів.

Створені на тренінгах бізнес-плани змагатимуться у конкурсі мікрогрантів для відновлення (започаткування) власної справи. Переможці, окрім менторського супроводу, отримають гроші на закупівлю обладнання для ведення підприємницької діяльності (не на заробітну плату чи податки).

«Спільно з владою активно спілкуємося з львівським бізнесом для того, щоб зібрати гроші для переможців конкурсу. Сподіваємося на підтримку міжнародних донорів (українських представництв), для того, щоб такі програми, як наша, мали ресурс, отже, і користь для населення. Ми переконані, програма має стати базовою для вирішення системних проблем із зайнятістю і перспективою заробляння грошей для ВПО. Сподіваємося, найближчі лічені тижні міжнародні організації долучаться до нас. Ми готові сідати за стіл переговорів, з Львівською обласною військовою адміністрацією, з обласною радою, і навіть розширити проект на інші регіони Заходу країни. Для цього маємо відповідний досвід, знаємо як робити проекти «на результат». Нині громадські організації та влада об’єднуються, щоб вирішити актуальні питання на користь суспільства і держави», - наголосив організатор.

Завдання проекту: допомогти самоорганізуватися, влаштувати самозайнятість, відновити підприємницьку діяльність для тих, хто змушений був покинути дім і тимчасово переселитися на Львівщину. Сподіваємося, це дасть можливість не лише заробляти на життя, а мати перспективу розвитку і подальшого добробуту. Вітатимуться ініціативи щодо створення робочих місць, бо це надходження до бюджету і відповідно відновлення економіка країни в цілому.

«Створення робочих місць, сплата податків, зняття обтяження з держави на утримання цих людей. Це важливо, бо країна закликає відновлювати роботу та запускати підприємництво, тому що міцна економіка - це й міцна обороноздатність країни і подальший розвиток. Сподіваємося на швидке закінчення війни, бо ми вже готові відбудовувати сильну й незалежну країну», - сказав Андрій Якимів.

Нагадаємо, від початку повномасштабної війни Росії проти України на Львівщині прийняли та розселили більше 250,000 вимушених переселенців. На території інших західних областей таких людей ще більше.

АйКю Холдинг має досвід роботи зі східними областями останні 8 років. Протягом 2015-2021 років компанія успішно реалізувала більше 500 тренінгів на Сході країни. Співпрацювали зі Світовим банком, з ПРООН в Україні (UNDP), з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), Проєктом міжнародної технічної допомоги «Програма підтримки аграрного і сільського розвитку в Україні» (ARDS), Кімонікс Інтернешнл Інк. (Chemonics International Inc.), Менеджмент Сістемс Інтернешнл (MSI).

Компанія АйКю Холдинг готова ділитися досвідом і виходити за межі Львівської області – в інші регіони Заходу України, де нині найбільше розмістилися ВПО (Тернопільська, Івано-Франківська, Закарпатська, Чернівецька, Хмельницька області).

«Але для досягнення позитивного результату в умовах війни, наших ресурсів може бути замало, тому прагнемо, щоб підключилися донори, зрозуміли важливість нашого проекту і надали необхідну підтримку. Разом ми прийдемо до бажаного результату!», - переконаний Якимів.

Організатори розраховують на підтримку бізнесу та запрошують приєднуватися міжнародні донорські організації. 

Ми робимо перший крок і разом прагнемо масштабуватися, щоб давати людям мотивацію, допомагати їм адаптуватися і стати успішними в нових умовах.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.